Når henger du opp julelys i vinduene?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Jeg har så lyst til å henge de opp nå. Og ser at flere naboer allerede har gjort det.
Når henger du opp julelys?

Første helg i advent :-)

Venter til neste helg og 1. søndag i advent :)

Blir nok gjort neste helg :)

Henger opp lørdagskvelden før 1.søndag i advent, og tenner dem på morgenen søndag:) Bor i mørketidslandet så er så koselig med tent stjerne til søndagsfrokosten:)

Hadde gjort det for to uker siden hvis jeg hadde julepyntet fremme. Må ha hjelp for å hente det på loftet, og mannen er en "tar det i morgen-type". Såå i morgen håper jeg??

Er jo så koselig med lys i vinduene nå som det er så mørkt!

Pleier bestandig å gjøre det første helga i advent, men har fryktelig lyst til å gjøre det denne helga kjenner jeg. Vi får se hva jeg bestemmer meg for. :)

Jeg dør etter å tenne de ute!!!!
Naboen har tent sine.... jeg klarer ikke holde meg til neste uke.
De inne får vente en uke til :)

Her ligger alt klart i stua, men kvier meg litt til å henge det opp. Første jul i ny gate og er litt redd for negative tilbakemeldinger fra naboene :p

Neste helg tror jeg :)

Pleier bestandig å gjøre det første helga i advent, men har fryktelig lyst til å gjøre det denne helga kjenner jeg. Vi får se hva jeg bestemmer meg for. :)

Samme her. Klør i fingrene. Her kommer det nok opp i måren. Litt fordi eg har så lyst. Og litt fordi eg ikke har så mye tid til pynting i uka og til helgen. :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her. Klør i fingrene. Her kommer det nok opp i måren. Litt fordi eg har så lyst. Og litt fordi eg ikke har så mye tid til pynting i uka og til helgen. :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Er stygt redd for at det kommer opp her også i helgen. Skal bake med mamma og søstern på søndag og da hadde det vært så hyggelig med julehus her. ;)

Back
Topp