Når helsesøster kommer..

Babykos<3

Forelsket i forumet
Serverer dere noe da? Feks hva?

Vi hadde besøk i dag, hadde varmet noen boller, men da jeg spurte om hun ville ha kaffe sa hun at hun ikke skulle ha noe, så da fikk hun ikke noe heller... Hun skal jo ikke være til bryderi, men jeg ryddet og ordnet på alle rom før hun kom. Jeg tok til og med på meg bh!

Hehe, bh ja :) Ja, man vil jo ikke gi inntrykk av at det står dårlig til, så har ryddet her også idag. Alt klart til hun kommer:) Ingen problem å servere noe, men vet liksom ikke hva hun forventer, kanskje hun tilogmed synes det er dumt, føler at man må spise noe når man helst ikke vil :)

Jeg husker jeg hadde kaffe og boller den gangen hun var hos oss med førstefødte, men hun takket nei.

Med første fikk jeg streng beskjed om at hun ikke skulle ha noe, og at hun så ikke på rot i huset;)
Så denne gang stresser jeg ikke. Tilbyr henne noe å drikke tenker jeg:)

Tilbød henne ikke noen ting jeg. De har jo sagt på forhånd at det ikke skal være noen servering, og de ser ikke på rot. Det de er ute etter er å se at barnet har det bra, og at det ser friskt og sunt ut. Og at det legger på seg da :)

Med førstemann lagde jeg eplekake husker jeg..13 år siden og hun ble en god stund.
Denne gangen serverte jeg ikkeno- hun kom, veide og informerte og vi fikk stille våre spørsmål:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Nei da tenkte eg overhode ikkje på eingong! Rydda da mest overflødige rotet, men tok ikkje nåke storvask. Dei ser jo meir på tilknytning mellom foreldre o barn enn om det er gullande reint og du serverer noko godt!

Jeg husker jeg unnskyldte meg for rotet første gangen og fikk da til svar at det var et godt tegn for da hadde jeg brukt tiden min på det som faktisk betyr noe - babyen... Serverte ingenting.. Tenkte vel ikke på det engang:-P Hun så litt på ammingen og veide babyen..

Ingenting ble servert første gangen, hun sa jeg ikke måtte diske opp noe og hun ville heller ikke ha. De kommer bare for å sjekke at du og babyen har det bra (følelsesmessig etc) og gi deg litt informasjon. Jeg syntes det var kjempe greit å få besøk. Kommer nok til å ti ja takk til tilbudet denne gangen også siden jeg har hatt det litt tøft i dette svangerskapet og er livredd det fortsetter etterpå.

Med første fikk jeg streng beskjed om at hun ikke skulle ha noe, og at hun så ikke på rot i huset;)
Så denne gang stresser jeg ikke. Tilbyr henne noe å drikke tenker jeg:)
Samme fekk eg beskjed om sist. Ho takka til slutt ja til eit glas vatn ;) Så denne gangen tenker eg at eg ikkje stressar med noko, altså viss lillemann skulle bestemma seg for å komma ut i det heile tatt :)

Back
Topp