Spør sikkert dumt nå, men hva er det?[emoji28]
Nå er ikke jeg ekspert på anatomi, men det er en liten kjertel inni hjernen. Noe hormongreier altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spør sikkert dumt nå, men hva er det?[emoji28]
Så bra at alt var normalt.. men underlig å få en sånn opplevelse, og bli innlagt og så er alt i orden allikevelMR ble tatt i dag. Litt ekkelt å ta MR av hode men det gikk fint. Fikk en saueflokk på skjermen mens de spilte «sexual healing» i ørene[emoji23]
Bildene var helt fine, og blodtrykket var også normalt i dag. Så har fått reise hjem til egen seng[emoji4] veldig lavt blodtrykk kunne være med på å fremprovosere slike anfall så var viktig å drikke rikelig hele tiden for å holde det oppe. Ellers sa de ikke så mye annet[emoji848]
Nå er jeg litt sånn «ute av tid å sted»[emoji28] vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Bare forsette som normalt å stå opp å kjøre til jobb i morgen tidlig? Har levd etter strenge regler siden fredag
En kjertel i hjernen.Spør sikkert dumt nå, men hva er det?[emoji28]
Så bra at alt var normalt.. men underlig å få en sånn opplevelse, og bli innlagt og så er alt i orden allikevel
Bra du tar det på alvorJa. Skal til legen i morgen å høre hva han sier. Mamma ble veldig bekymret selvfølgelig å ville at jeg skulle ta det mer med ro. Mener kroppen sier i fra at det er for mye. Men jeg har jo egentlig tatt det med ro også[emoji848] aner ikke jeg.
Bra du tar det på alvorjeg nevner det med hypofysen fordi en bekjent hadde samme symptomene da hun var gravid, og det viste seg at det var blødning i hypofysen. Tok litt tid før de fant det ut. Det gikk bra, heldigvis
![]()