Når har oktobermammaene bursdag?

Søtnos*

Glad i forumet
Jeg har i september  Og jeg må være såpass ærlig å si at jeg egentlig ikke har ønsket meg barn på høsten. Syns våren var en fantastisk tid å få barn på

6. Februar! 

Syntes det er en helt grei tid å ha bursdag, syntes også oktober som lillefrøkna OG lille spire har/kommer til å ha er en fin tid :) Sett for dem liksom, det er ikke midt i en ferie så de får møte vennene sine på dagen sin, man kan invitere til selskap uten at mange er bortreist, og, ja, resten ordner seg 

Jeg syntes det er veldig praktisk med oktoberbarn, man slipper å kjøpe masse klær under graviditeten fordi det er sommer og varmt, sist gikk jeg med slipperser nesten hele graviditeten hahahahahaha elsket dem!! og når barnet kommer og man uansett er inne kommer vinteren, innen barnet er mer nysgjerrig kan det få komme ut iom at det da nærmer seg sommer, og innen neste vinter er barnet stort nok til å prøve seg i snøen, perfekt! 

Midt på sommeren. I juli 

Jeg har nå 15 februar!:) Har IKM den 19. februar, men tenker på å ta en test den 15ene å se om det er en lykkedag;) hehe

marihewn skrev:
Jeg har nå 15 februar!:) Har IKM den 19. februar, men tenker på å ta en test den 15ene å se om det er en lykkedag;) hehe

Krysser for verdens fineste bursdagsgave! 

19 oktober, på termindagen min. Så jeg er oktoberjente på alle måter!

10 sept :0)

Jeg har bursdag 30 september. Har fått 3 av barna mine 3 uker før termin, så mulig denne også kommer da på min bursdag:)

14 september

Babylykke81 skrev:
10 sept :0)

Ditto

27 oktober :-)

har bursdag tidlig i januar :)

Kakken skrev:

marihewn skrev:

Krysser for verdens fineste bursdagsgave! 

I juni :)

Back
Topp