Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller kan du bare si sykluslengde, så kan jeg sjekke for deg[emoji4]
TakkDa er termindato 6.mai og du er 9+0 i dag, heldiggrisen! Jeg er 6+6[emoji4]
[emoji4] min kvalme begynte for fullt i begynnelsen av uken, så har litt igjen
Jeg hadde siste mens 29. juli [emoji322] Jeg har termin 7. mai, men jeg tok eggløsningstest 10., 11., 12., 13. og 14. august, og alle var negative. Så jeg trodde egentlig at jeg ikke hadde EL, men jeg var jo gravid likevel! Så jeg lurer veldig på om jeg hadde EL før den 10. eller etter 14. [emoji12]
Jeg hadde siste mens 28. juli, med menstermin 7. mai.. Gjorde akkurat som deg - fikk negative el-tester i perioden jeg skulle hatt el! Viste seg at jeg hadde hatt tidlig eggløsning den måneden (noe jeg egentlig hadde en følelse av), så på TUL var fosteret 4 dager eldre enn forventet.. ny termin 3. maijeg fikk positiv test 21. sept, noe som bekreftet mistanken om tidlig el
når testet du positivt?
![]()
21. sept? Du mener vel august? [emoji4] Jeg testa for første gang mandag 28. august, men den var negativ. Men jeg gikk de neste dagene og kjente på alle forandringene i kroppen, og på torsdag (31. august) tenkte jeg: "nei, vet du hva! Jeg MÅ være gravid!" Da skulle jeg jo hatt mensen for fire dager siden også. Da gikk jeg på badet og fikk tre positive tester med tre ulike merker. Men det merket jeg hadde testa med om mandagen var bare såvidt positiv, mens de andre var kjempepositive! Så jeg trur at det merket måtte ha ganske mye hcg for å gi utslag... Var sånn billigtest fra wish [emoji848] Men jeg skal på UL onsdag 11. oktober, så da får jeg kanskje svar på om jeg er lengre eller kortere på vei [emoji4]