Når har jeg termin?

Førstebebi1

Blir kjent med forumet
Jeg er litt forvirret, ikke det at det er noe unormalt men..

Hvilken terminkalender bruker dere? Jeg har nemlig 3 forskjellige datoer nå. Første dag i siste mens, eggløsningsdag og så fikk jeg en annen termin utifra størrelsen på spiren da jeg var på ultralyd.

Skal på ny ultralyd om 3 uker. Tror kanskje den var litt liten forhold til den terminen jeg hadde regnet ut.

Jeg tror du skal bruke terminen du fikk på UL :)

med nhi sin har jeg 30 november, 1 dag lengre enn jeg trodde :P

Fungerer ikke på meg siden vi hadde sex 1 gang når vi trodde vi var safe...heldigvis ikke:) så hadde derfor el hvertfall to uker senere enn vanlig:P jeg har regnet at jeg er tidligst 6+0 i dag og senest 5+2 ettersom sperm kan leve opp til fem dager:P ikke lett det der!

Sent from my iPhone using BV Forum

Utifra nhi har jeg termin 3 oktober og er da 9 uker på vei nå. Jeg velger å gå utifra den nå, men den endrer seg kanskje etterhvert på senere UL.

Tenker det ikke er så nøye hvilken dato du går ut i fra nå. Det er vell gjerne ikke så mange dagene som skiller. Du får uansett fastsatt dato på ordinær ul, og da vil man gå ut fra den :)

Jeg ville fulgt UL termin. Du vil jo få en mer "endelig" termin på OUL i uke 18, men bebisen din kommer nok ikke akkurat på termindatoen uansett ;)

Back
Topp