Når har du termin?

M

Moderator Marte

Guest
Tenk så spennende, en vakker dag i Juni blir du mamma :D
Men når? Kun 4-6% føder faktisk på den fastsatte termindatoen.
Har du klart å regne deg frem til termindatoen din? Prøv terminkalkulatoren vår å se om det stemmer.
Har dere laget terminliste som er festet på topp her inne med oversikt over termindatoene deres og kanskje med fødested for hver enkelt av dere?
 
Jeg er født på termin og min førstefødte er født på termin :happy: yngstemann ble desverre dårlig av å være i magen så han måtte ut i uke 35. Så får vi se hva som skjer denne gangen.
 
Jeg er født på termin, min sønn er født 4 dager etter termin, og foreløpig menstermin til lille er 2. juni. Spent å se om termin endrer seg, og/eller om lille blir født på termin! :D
 
Første kom 2 dager over termin, nr 2 kom 11 dager før! Men hører nr 3 kan vær en luring:knegg: så vi får se hva som skjer! Termin blir ca 2 juni!
 
8. Juni, da jeg kun har eggløsning å gå utifra :)
Fødte en dag før termin med forrige skatt :)
 
Har regnet ut at termin er 1 juni☺️, men har hørt for veldig mange at dette endres etter første møte hos lege/jordmor?
 
26 mai ut ifra jordmor :) men tror selv det er i begynnelsen av juni
 
10.06:hilarious: Skulle nesten ikke visst at jeg var gravid enda engang:eek:
 
I Sverige der jeg bor regner de 40 uker svangerskap! Så to dager mindre enn i Norge, slik at min termin blir 6.juni! ❤️
 
Appen jeg bruker sier 1.juni, mens kalkulatoren her sier 2.juni. Spennende siden eldste er født to dager før
 
Back
Topp