Når har du termin?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Tenk så spennende, en vakker dag i Desember blir du mamma :D
Men når? Kun 4-6% føder faktisk på den fastsatte termindatoen.
Har du klart å regne deg frem til termindatoen din? Prøv terminkalkulatoren vår å se om det stemmer.
Har dere laget terminliste som er festet på topp her inne med oversikt over termindatoene deres og kanskje med fødested for hver enkelt av dere?

rundt 30.11 :-D

7 desember hvis alt går som det skal og hvis jeg har regnet riktig :D

Jeg har termin rundt 26.12, men får sikkert litt før. Prøver å unngå julaften :p

Foreløpig 25.desember, men håper på at den lille vil holde seg inne til januar ;):rolleyes:

20.desember foreløpig. Dette kan bli interessant, både jeg og ene barnet har allerede bursdag rundt da, så med julaften i tillegg blir det spennende om vi klarer å sikre en unik bursdag...:)

4 desember. Men jordmor mente at jeg umulig ville gå så lenge. Legen nevnte ingenting på at jeg burde være forberedt på prematur

Mellom 25 og 29, veldig usikker grunnet varierende sykluser. Går dette bra har vi forhåpentligvis barnevakter på besøk, men juleferien på Østlandet må avvike:rolleyes: forrige gang fødte jeg i uke 38+5, så blir spennende å se når jeg føder neste gang :joyful:

24. desember:) Har to fra før som begge har kommet to uker før termindatoen og håper vel egentlig at det blir sånn denne gangen også:p

Har termin i månedskifte november/desember, men har gått over termin 5 ganger, så regner med det uansett blir desemberbaby.

24. desember:) Har to fra før som begge har kommet to uker før termindatoen og håper vel egentlig at det blir sånn denne gangen også:p
Vil ikke du ha julatenbaby? :hilarious: Kjenner jeg også ikke har så lyst til føden akkurat den dagen

27.desember ut fra ca eggløsning. Vil tro jeg blir flytta 1 dag eller to seinere. Håper bittelitt på overtid, om jeg tør da. :hilarious:

26/12 foreløpig, men er forberedt på at det kan endre seg siden jeg har så ustabil syklus :happy:
Kanskje lille blir værende i magen til over nyttår:rolleyes:

Back
Topp