Når har du termin?

fagerlund

Betatt av forumet
Har selv termin 18.11.14 :) mitt første barn så er kjempe spent å ikke minst skremt :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

28. november :)
Første barnet var født 10 dager før, så får vi se :)

31.10:) synes tiden går så firt og gleder meg såå:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

28.11 :)
Storesøster ble tatt med hastesnitt 10 dager før termin så er spent på om det blir vaginal fødsel eller keisersnitt denne gangen.

4.11 :) Storebror kom fem dager over sin termin, så er forberedt på overtid denne gangen også. Om lillebror også venter fem dager ekstra kommer han på farsdagen ;p

3.11 :) Førstemann, så er spent på når han kommer :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

24 november med min første ❤️ spent på om han kommer før eller etter termin

Liten prins kommer i november

Sent from my iPhone using BV Forum

10.november!

Nr.1 kom 7 dager på overtid, nr.2 kom 11 dager før tida, så er spent på kortid denne skjønningen kjem! ❤️ men dei seier jo at nr. 3 er ein luring... ;)

2 november her, og hadde ikke blitt deppa over hun kom noen uker før for å si det sånn... Begynner å bli litt lei nå...Men er første, så er vel ikke så heldig :P

28.11! Spent på om han kommer på termin :-) førstegangsgravid!

16. November med min første :) er spent på alt som skal skje fremover nå

Termin 3 desember, men med stor "fare for" å få novemberbaby. :)
Hadde termin 5 juli med storesøster og hun kom 26 juni. Og damene på morsiden i min familie har alle bursdag mellom 21 og 26 i i ulike måneder. Mormor, mamma, tante, meg og min eldste datter :p

16.november:) fikk en liten gutt 18/4-13, 15 dager før termin :) tror nokk denne gutten også kommer før termin :p kansje det bare er ett ønske siden jeg er møkk lei av å gå gravid;)

Back
Topp