Når har du fått OUL?

Har fått time 23.mars, er da 18+2
 
Rart jordmor ikke sa noe, hadde jeg vært deg hadde jeg tatt det opp på neste kontroll enten det er legen eller jordmor.
Ja, veldig mye å tenke på. Er selv førstegangsgravid, men utrolig hvor mye man lærer av forum. :happy:

Tusen takk for svar☺️ skal høre med legen til uka
 
Har fått 20 april :eek: då er jeg 22 uker. Syns det var seint :confused:
 
Jeg har fått time 27.2. da er jeg 18+0. Det er bare 4 uker igjen. :)
 
Vikarlegen søkte meg til det onsdag forrige uke, men ikke hørt noe enda.
Så håper han sendte det, og ikke bare sa det... For jeg er litt utålmodig kjenner jeg...
 
Vikarlegen søkte meg til det onsdag forrige uke, men ikke hørt noe enda.
Så håper han sendte det, og ikke bare sa det... For jeg er litt utålmodig kjenner jeg...
Min henvisning var sendt den 16.1. og jeg fikk svar i dag.
 
Min henvisning var sendt den 16.1. og jeg fikk svar i dag.
Åååå, så tregt! Jeg venter på tidlig UL i samme brevet, og i denne farta her så blir det to tette isteden :rolleyes:
Slipper ikke nyheten før vi hatt en UL, så veeeenter.
 
Åååå, så tregt! Jeg venter på tidlig UL i samme brevet, og i denne farta her så blir det to tette isteden :rolleyes:
Slipper ikke nyheten før vi hatt en UL, så veeeenter.
Det verste er å vente og ikke vite. Men som jeg har forstått, går det an å sjekke det selv på helsenorge. :)
 
Det verste er å vente og ikke vite. Men som jeg har forstått, går det an å sjekke det selv på helsenorge. :)
Må vel snart dukke opp ett brev håper jeg. Men tilhører ikke det mest raske sykehuset som er.
Men hadde vært greit å snart få den første, siden vi ikke vil slippe nyheten før vi har sett at den har det bra igjen.
 
Har ikke vært for legen enda, så har ikke fått sendt inn henvisning. Men bare håper det blir annerledes enn sist, for da sendte ikke legekontoret papirene mine, selv etter purring fra meg, og jeg måtte til slutt fikse det selv. Fikk ikke OUL før jeg var 24+2 og fikk aldri satt riktig termin, annet enn menstermin.
 
Back
Topp