Når har du eggløsning?

Milla99

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Junibollene 2023
Snøfnuggene 2025 ❄️
Februarhjertene 2025
Hvilken CD har dere eggløsning? Har bare hatt en eggløsning etter fødsel ifjor, og da fikk jeg eggløsning på CD22, det er jo veldig seint… Jeg mistet og blør nå, og er så utålmodig og håper virkelig ikke eggløsning tar så lang tid igjen… Hvilken dag har dere eggløsning, og hvor mye varierer det? Kan det være jeg kan få eggløsning for eksempel CD14 denne gangen, eller kommer den mest sannsynlig rundt CD22 igjen tror dere? :(

Tidligere hadde jeg el på cd13/14. Så kom den plutselig på cd27 en gang, og en gang på cd 9, 11 og nå sist usikker på om det er cd13,14 eller 15. Ff mente først cd13, deretter cd15. Jeg mener cd14 mtp positiv eltest og smerter den dagen (har endo, så har intense smerter under el) :shy:
Så den dagen kan jo variere veldig, forhåpentligvis kommer den fortere for deg denne gangen :Heartred

Jeg har ikke stabil syklus, har hatt EL mellom dag 15-19 de siste syklusene. Nå denne syklusen skal jeg til gyn CD13 for ovitrelle og regner med jeg får satt sprøyte da (fikk det forrige syklus) så da får jeg el på CD15. Men uten ovitrelle varierer det for min del hjertfall. Enig i at det er kjedelig med lange sykluser.. Føler man mister så mye tid når det ikke går.

Før fødsel hadde jeg CD20(juli 23) CD25(august23) og CD27(oktober23) , håper nesten det blir forsinket denne gangen også, så terminen blir i januar, men generelt frustrerende med lange sykluser når man prøver :sad010
Usikker på om du sannsynligvis får det tidligere nå. Jeg har hatt noen sykluser der jeg plutselig fikk det CD14 osv, men det er noen år siden

Før fødsel hadde jeg CD20(juli 23) CD25(august23) og CD27(oktober23) , håper nesten det blir forsinket denne gangen også, så terminen blir i januar, men generelt frustrerende med lange sykluser når man prøver :sad010
Så jeg er ikke helt alene i å ha eggløsning sent altså❤️ Ja jeg er litt enig :laughing021 Får jeg eggløsning like sent som sist, blir termin 29 desember. Hadde jo selvfølgelig vært best om eggløsningen ble enda mer forsinket slik at termin blir i januar, men jeg er så utålmodig :( Håper den kommer rundt CD12, da blir terminen i midten av desember istedenfor mot nyttårsaften hvertfall :hilarious:

Så jeg er ikke helt alene i å ha eggløsning sent altså❤️ Ja jeg er litt enig :laughing021 Får jeg eggløsning like sent som sist, blir termin 29 desember. Hadde jo selvfølgelig vært best om eggløsningen ble enda mer forsinket slik at termin blir i januar, men jeg er så utålmodig :( Håper den kommer rundt CD12, da blir terminen i midten av desember istedenfor mot nyttårsaften hvertfall :hilarious:
Ja det skjønner jeg! Man vil jo bare bli gravid så fort som mulig

CD 13-14 før MA for fire uker siden. Er veldig spent på når den kommer denne syklusen. Håper på det samme, men vi får se :)

Ganske stabil syklys på 29 til 31 dager og pleier å få eggløsning på Cd mellom 18 til 21 varierer litt på disse :) men lutealfasen er som oftest 11 dager. Men noen ganger sånn ca 3-4 ganger i året har jeg dag 16/17 og lutealfase på 12 :woot: :confused013

Jeg har eggløsning tidligst CD12 og senest CD14. Som regel på CD12. Lutealfasen min er heldigvis veldig stabilt. Har aldri opplevd endringer i eggløsningen, heller ikke etter fødslene.

De første syklusene etter en fødsel KAN være helt på bærtur, altså. Bare så det er sagt. Før jeg ble gravid med nr4, så hadde jeg bare hatt noen få sykluser etter nr3.. hvor en av dem var uten eggløsning, og en annen med EL på cd13 (som er usedvanlig tidlig for meg.)..

Sånt kan endre seg litt etter et svangerskap også altså, men jeg har nok typisk hatt eggløsning rundt dag 18-22 når jeg har sjekka. Ikke fått tr enda etter fødsel nr4, så er litt spent på syklusen når den kommer.

De første syklusene etter en fødsel KAN være helt på bærtur, altså. Bare så det er sagt. Før jeg ble gravid med nr4, så hadde jeg bare hatt noen få sykluser etter nr3.. hvor en av dem var uten eggløsning, og en annen med EL på cd13 (som er usedvanlig tidlig for meg.)..

Sånt kan endre seg litt etter et svangerskap også altså, men jeg har nok typisk hatt eggløsning rundt dag 18-22 når jeg har sjekka. Ikke fått tr enda etter fødsel nr4, så er litt spent på syklusen når den kommer.
Jaa jeg hadde heller ikke fått mensen etter fødsel, fikk heldigvis Provera av gynekologen som satte det igang igjen :hilarious:❤️

Jaa jeg hadde heller ikke fått mensen etter fødsel, fikk heldigvis Provera av gynekologen som satte det igang igjen :hilarious:❤️
Ikke noe hast her enda :hilarious: lille er 8mnd, kan godt vente en god mnd til, må ha tre sykluser før innsett evt, så om jeg har mens i mai, juni og juli, så er jeg good til august. Har dog provera liggende, faktisk.

Back
Topp