Når har du eggløsning??:)

Prøver på sistemann

Flørter med forumet
Når har du eggløsning??

Jeg ska ha ca. 21. januar. Er fruktbar mellom 18.- 23. i følge babyverden!!:)

Jeg har EL 14 og er fruktbar 11-16 januar. Håper det blir full klaff 
Hadde planer om å kjøpe meg eggløsningstest, men tiden har flydd helt fra meg. Så jeg går for aktiv prøving de neste 7 dagene. Kunne jo såklart gått å kjøpt idag da, er jo ikke værre , så mulig jeg gjør det i tillegg, hi hi.
Spennende å iallefall få en test som er positiv i påvente av de to etterlengtede blå strekene, he he

Jeg har eggløsning på søndag 15 januar og mest fruktbare perioden er fra torsdag 12 til 17 januar .

Jammen meg kom jeg meg på apoteket og kjøpte eggløsningstest  så nå skal det testes, he he. Jeg klarte jo ikke å dy meg og tok en test med det samme. Den var som ventet negativ, men så er ikke EL før 14 i følge Babyverden sin kalkulator. Blir spennende å se om det faktisk stemmer.

I følge bv hadde jeg el 7,fruktbar mellom 4-9..Så med litt kos i kveld, har vi iallefall gjort det vi kan får at spiren skal sitte;)Så blir det bare å vente,vente og vente fram ikm:)

Spennende!!
he9e... Heldig du som har el så tidlig denne mnd...:P Skulle ønske det var meg. hehe... Stå på.. Og gjør ikke om det blir mer enn en gang med kosing...;)

Hadde det 7. Januar :) så får vi se da.... Hehe....

Spennende  emoticon

Etter kalenderen så hadde jeg EL i helgen, vi har prøvd veldig aktivt hele forrige uke og frem til mandag.. Om jeg ikke er gravid nå er det noe galt tror jeg, så da vil jeg utredes. Har prøvd siden mars 2011

I følge BV sin el kalkis så ligger jeg an slik:

Din fruktbare periode er:
22.01.2012 - 27.01.2012
Eggløsningen finner sted:
25.01.2012
Termin:
19.10.2012

Så vil jo tiden vise om vi har klarer kunststykket ;)

Har eggløsning 27 januar ifølge BV! Får håpe den er litt treg, jeg er på tur til 29 Da blir det i høyet med en gang jeg kommer hjem :p

Hadde eggløsning 7 Januar, ifølge bv sin kalkulator *kryss, kryss*

Eggløsningen var 8.januar i følge BV, men ifølge smertene mine hadde eg EL 7.januar.
Med Ronja fikk eg ømme puppa 4 daga ette EL, og positiv test 11 daga ette.
Å i går begynte eg å få ømme puppa... 

Eggløsning er ventet 23. januar.
Håper på baby i oktober emoticon

jeg skal ha eggløsning rundt 1/2 i følge min 34 dagers syklus. Synes det er evig lang tid til:/.. Men denne pp skal jeg ta eltester for å forsikre meg om at el er der.

Jeg skal etter BV ha EL idag!!!!!!!! men EL testen var negativ så jeg er litt usikker. Men vi setter igang for fullt med prøving fra idag og noen dager fremover og håper en liten spire klarer å feste seg.

Back
Topp