Når har du bursdag?

03.november
 
på onsdag :) takk,håper jeg og ,blir ikke feira på den dagen siden mannen min blir 30 uka etter så da feirer vi bursdagane ilag :)
Den ser jeg:) Jeg har dåpsdag på mannen min sin bursdag, så jeg bruker å tulle med at det er meg vi feirer den dagen;) Folk blir veldig imponert når jeg forteller at vi går ut og spiser middag på dåpsdagen min;) helt til vi forteller at det er bursdagen hans.. Haha:)
 
hadde dag forrige mnd, 28.oktober - 85modell ^^ (fiiin årgang ^^)
 
Den ser jeg:) Jeg har dåpsdag på mannen min sin bursdag, så jeg bruker å tulle med at det er meg vi feirer den dagen;) Folk blir veldig imponert når jeg forteller at vi går ut og spiser middag på dåpsdagen min;) helt til vi forteller at det er bursdagen hans.. Haha:)
hehe :) ikke værst ;) vet ikke hvilken dag jeg har dåpsdag men skal pinade finne det ut så kansje vi kan feire den også :p
 
17. April 1986 ble jeg født. :)
 
hehe :) ikke værst ;) vet ikke hvilken dag jeg har dåpsdag men skal pinade finne det ut så kansje vi kan feire den også :p
Gratulerer med dagen:) Hatt en fin dag?:)
 
Morro å kunne gratulere hverandre...
Dere trenger IKKE kopiere hele listen...bare legg inn info om måned, dato og fødselsår :)

Januar

Februar
16. - *Belle* - 1985

Mars
20. - nøttelitenitreet - 1988

April
10 - Soul - 1987

Mai
17 - Mirro - 1976
21 - CCmil - 1987

Juni

Juli

August
5 - Kooala - 1985

September

Oktober
24 - Masa90 - 1990

November
16. - TinePetrine89 - 1989

Desember
07 - HenHan - 1988
18. - Ugla - 1977
21. - MammatilDani - 1989

Får du skrevet på de som har kommet til etter sist oppdatering?:)
 
09 Februar 1985 :)
 
tusen takk :) ja veldig fin,kvalm nå for jeg har spist is,twist og kake i heile dag :O
Det er akkurat sånn det skal være å ha bursdag mens man er gravid;)
 
Back
Topp