Når har du bursdag?

Aha.. men deilig å ha de i nærheten nå da tenker jeg! :) Hvor i Hallingdal bor du? Mamma sin side kommer derfra nemlig :)
 
Aha.. men deilig å ha de i nærheten nå da tenker jeg! :) Hvor i Hallingdal bor du? Mamma sin side kommer derfra nemlig :)
Ja, det er helt fantastisk;) Ål. Hvor er mammaen din fra?:)
 
Mamma sin familie kommer fra Heidalen :)
Ål ja, der har jeg vært masse :) Har familie der! Jobbet der et par sommere også som budeie :) Hehe..
 
Mamma sin familie kommer fra Heidalen :)
Ål ja, der har jeg vært masse :) Har familie der! Jobbet der et par sommere også som budeie :) Hehe..
Hihi:) Så gøy:) Hvor er Heidalen?:p Føler jeg er bedre kjent i Bodø enn jeg er i området her;) Savner litt å bo i by og ha flere muligheter enn det er her, men det er virkelig deilig å ha familie i nærheten når barna er små.. Gull verdt<3
 
Hihi:) Så gøy:) Hvor er Heidalen?:p Føler jeg er bedre kjent i Bodø enn jeg er i området her;) Savner litt å bo i by og ha flere muligheter enn det er her, men det er virkelig deilig å ha familie i nærheten når barna er små.. Gull verdt<3


Tja, kanskje jeg blander og det ligger i Gudbrandsdalen? Litt usikker selv nå.. hehe
Ja, absolutt gull verdt å ha familie rundt som kan stille litt opp :)
 
Tja, kanskje jeg blander og det ligger i Gudbrandsdalen? Litt usikker selv nå.. hehe
Ja, absolutt gull verdt å ha familie rundt som kan stille litt opp :)
Haha:) Ja, Heidalen er visst øverst i Gudbrandsdalen ifølge google ;) Skjønte ikke at jeg var såååå dårlig kjent at jeg ikke hadde hørt stedsnavnet en gang.. Stort sett har jeg jo hørt om stedene i Hallingdal, bare sliter litt med å vite hvordan man kommer seg dit;)
 
Haha:) Ja, Heidalen er visst øverst i Gudbrandsdalen ifølge google ;) Skjønte ikke at jeg var såååå dårlig kjent at jeg ikke hadde hørt stedsnavnet en gang.. Stort sett har jeg jo hørt om stedene i Hallingdal, bare sliter litt med å vite hvordan man kommer seg dit;)

Hehehe, ja det stemmer vel! Bare jeg som er utrolig dårlig på steder! Hehehe...
 
Jenter... Dere er i bursdagstråden.... Hehe... Vi trenger flere tråder altså :)
 
7. Desember:)
 
Jenter... Dere er i bursdagstråden.... Hehe... Vi trenger flere tråder altså :)
Hihi:) Gøy at det sklir ut litt, da;) Særlig nå som det er terminkrig og hvert innlegg teller ;)
 
jammen hallo...jeg er gravid og hormonell og skal klare følge med..knis...
Hihi;) Nå synes jeg det er du som er totally off topic ;) Hihi;) Neida, skal prøve å skjerpe meg;) Men jeg er også i ammetåka og greier ikke engang å følge med på hva jeg selv prater om ;) Haha:)
 
Jeg har bursdag 17. mai og er født i 1976
 
jeg er født 10.04.87.
 
Jeg har bursdag 5/5 (1983)
 
Back
Topp