Når har dere time til første kontroll?

Lotte*

Flørter med forumet
Jeg fikk beskjed av fastlegen min om at det ikke var nødvendig å komme inn til første svangerskapskontroll før uke 12, men jeg sitter jo med så mange spørsmål og har lyst å komme inn litt før dette (skal spør om å få komme inn før). Jeg skal og til privat UL fredag bare for å sjekke at alt er ok :)

Når har du tenkt eller har du fått time for første svangerskapskontroll?

Jeg fikk første kontroll 7.sept, ganske sent. Men hadde blødninger i helga som var, så jeg ringte legen igår og fikk komme inn til time idag. Like greit synes jeg :-)

Var hos jordmor i dag, er 8+0. Har time hos fastlegen når jeg går inn i uke 11 :-)

Har fått time til første kontroll 17.august - da er jeg 12 uker :-)

25. august. Da er jeg 12+3.
Skal til privat ul 19. august, bare fordi jeg vil.

Jeg har også fått time når jeg er 12 uker på vei:) Forstår at du har masse spørsmål, et tips kan være å skrive alle spørsmålene før du skal til timen, slik at du husker å spørre om alt du lurer på. Og ikke google alt du lurer på, da det kan skape unødig bekymring.

Har første legekontroll når jeg er 12+3 :-)

Har første kontroll i uke 13. Selv føler jeg det er litt sent så kommer nok til å bestille time hos en privat lege rundt uke 10-11.

Skal til jordmor i uke 10. Fastlegen har ferie så dit kommer jeg ikke med det første..

Back
Topp