Når har dere termin?

Dobbelglede<3

Betatt av forumet
Jeg tror jeg har rundt 26 Januar. Men er sikkert litt +/- noen dager... Flere som har rundt de dagene?

24.Januar skal det vær nøyaktig her emoticon

Blir egentli ikke klok på når jeg har termin jeg.
I følge BV har jeg termin 21.januar,legen sier 23 januar og flere steder sier at jeg har termin 19.januar (så hva er riktig,det får vi vente å se )emoticon

Men tror jeg bruker 21.januar siden BV sier det,hihi :)

18. januar her ;)

Jeg har kommet frem til 1 januar,  men når jeg var på svangerskapskontroll skøv hun den tilbake til 31.12.11 på nyttårsaften:) var jo bare snakk om en dag, men er ganske stor forskjell på en desemberbarn eller januarbarn:D jaja, holder meg litt i begge forumene:)

i følge BV har jeg 21 jan....men skal til legen senere i dag så får se hva hun sier daemoticon

11. Januar her  :)

Så langt har jeg 28 jan så blir det spennede å se på UL om de flytter noe på den.

Legen mente 9 januar, men de nekter jo å regne utifra noe annet enn normal syklus og det har jeg aldri hatt:P Så jeg forholder meg til 16 januar, som er utregnet utifra min sykluslengde og passer med når jeg merket at EL var. Blir spennende å se på UL om jeg blir flyttet noe.

Duplex skrev:
jeg tror min termin er 22 janar emoticon

Min også!

Jeg har termin den 22 januar per dags dato. Tror jeg kommer til å bli flyttet frem noen dager, men jeg får vente i spenning :)

Jeg har termin 28 Januar foreløbig, men tror den blir forandret på ordinær ultralyd.

Neisdet.. Jeg har fulgt BV sin; da er det 11. Januar.
Så etter legetime igår så ble det først snakket om at jeg var 6+6 og ikke 7+2,  og da var det egentlig 14. januar, men han skrev 12. januar på dataen :-D (men så sa han "Ja...denne kommer nok 6. 7. 8. 9. januar - men det er nok bare fordi han syns det var morsomt at jeg og sønnen min har bursdag da:P) Så...jeg satser på ordinær UL jeg :P

Jeg har foreløbig termin 10.januar. Får vel et litt mer sikkert svar på ul i uke18. 

Foreløpig termin er 15 januar!

Har regnet ut at jeg har termin rundt 18. Januar. 
Kjempespennende med Januarbarn, har selv bursdag i slutten av Januar, så det blir jo kos! :D

Back
Topp