når har dere tenkt

Har allerede begynt! [:D] [8D]

skal kjøpe et par bodyer i str 50 når jeg har gått over i 2 trimester tenker jeg, og så mer når jeg vet om alt er bra og kjønn[:D]

mia brukte str 50 i to mnd så blir spennende å se om det er likedan med neste (er helt greit asså, ikke ille å klemme ut en 3072g unge egentlig)

Har tenkt å begynne sånn smått nå[:)] Men bare små ting som litt klær, tepper o.l[;)]

godt å høre at det ikke er bare jeg som har kjøpt litt da, å titter ikke minst[:D] syns det er så moro å se på alt det fine som er til de småtassene altså

Har det meste .. arver av lillegull her. trenger bare å kjøpe juniorseng til han.
Jooo..VOGN trenger vi... nja.. når et bra tilbud kommer i løpet av vår/sommer..
Blir det jente blir det litt koseshopping etter fødsel da.. iform av klær.. ellers ikke noe her..

Vi har skrevet liste over hva vi trenger da, og kjøper når ting er på salg. Har dunpose, tåteflasker og et hettehåndkle foreløbig. Pluss en vippestol fra før jeg ble gravid (Snakk om å begynne tidlig!!)

Men jeg er veldig klar for å handle, så springer nok fort ut etter ordinær UL vil jeg tro=)

ORIGINAL: heart86

nå er dette vår nr. 2, så regner ikke med at vi trenger å gjøre store innkjøpene[:)]
blir etter ordinær UL hvertfall!
også får vi se om det blir det samme som sist eller om det blir ei jente denne gangen, da blir det litt mer shopping[;)]

Sign!
Eneste er at vi trenger vogn da...lønner seg vel med en søskenvogn siden Adrian fortsatt er så liten?

Har kjøpt søskenvogn, venter med resten til etter Ul. har det meste fra før, men litt nytt må jeg ha. Bl.a vugge som skal brukes til storebror kan bytte til juniorseng. :) Kjøper ikke 2 sprinkelsenger hvis jeg ikke må. Ellers litt nye klær, sengetøy og så skal jeg strikke litt til minstemann. :)

ORIGINAL: **Bella**

Har kjøpt søskenvogn, venter med resten til etter Ul. har det meste fra før, men litt nytt må jeg ha. Bl.a vugge som skal brukes til storebror kan bytte til juniorseng. :) Kjøper ikke 2 sprinkelsenger hvis jeg ikke må. Ellers litt nye klær, sengetøy og så skal jeg strikke litt til minstemann. :)

Hva slags søskenvogn har du kjøpt? (jeg har null peiling på vogner [8D])
Jeg har heller ikke lyst til å kjøpe ny sprinkelseng hvis jeg kan slippe...vi har en vugge h*n kan bruke den første
tida også tenkte jeg h*n kunne overta sprinkelsenga etter Adrian når h*n er for stor for vugga.

Vi må pusse opp gjesterommet oppe til barnerom, tenkte Adrian og babyen da kunne dele det rommet,
der er det skråtak (med kryploft på andre siden av veggen, ca 1m høy vegg) så vi vurderer å bygge inn senger i hver vegg hvis du forstår hva jeg mener?
Det er jo litt stas for barna [:D]
Han er vel stor nok til å sove i vanlig seng når han er rundt 2år? Med sengehest da så klart [;)]

Back
Topp