Når har dere tenkt å fortelle?

Tinkerbelly^

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Når har dere planlagt å fortelle om graviditeten? jeg har fortalt min beste venninne, men ellers håper jeg at jeg klarer å holde det hemmelig hverfall til uke 10! :) Kjenner at det kommer til å bli vanskelig, har bare lyst å hyle det ut! :)

jeg er i uke 5 imorgen, jeg har sagt det til mange ;) jeg er så gla så jeg ropte det ut samme dagen jeg fant det ut nesten ;) men det er jo veldig forskjellig fra person til person :)

Vi har sagt det til foreldrene våre,og to av mine beste venner. Håper jeg klarer å holde det skjult til iallefall uke 12....

Vi håper på å klare å holde oss fram til uke 12....men jeg har mine tvil om at vi klarer det ;-) Skal i hvert fall på UL rundt da, regner jeg med, og vil helst ikke fortelle noen det før vi har sett at alt er bra....

Til offentligheten ved uke 12, kanskje. Til en meget god venninne i nærmeste fremtid

Jeg har sakt det til min beste veninne :) Vi sier det nok til familie etter uke 12, og det blir offentlig etter ordinær ultralyd!

Dette er vår lille hemmelighet helt til vi må fortelle det! Sist fortalte vi det til nærmeste familie i uke 12, og offentliggjorde det etter o.ul..

Her vet sambo det selvfølgelig.. åsså vet min bestevenninne det + søstra til sambo, hun fant det ut selv Ellers skal vi prøve å vente til uke 11-12 med å fortelle det

har fortalt det til familien og en del venner allerede.. Mange som vet at vi har prøvd og det bli mange spm hele tiden, så jeg har ikke sjangs til å holde det hemmelig så lenge! Ikke klarer jeg det heller! Vil skrike det ut til alle!!  Men det er ikke "offentliggjort" og det blir det ikke før i uke 12 selv om mange vet det nå. Og om det skulle hende noe, synes jeg det er veldig godt å ha venninene mine rundt meg! De kjenner meg godt og vet hva jeg trenger så da kan det være litt ekstra støtte. 

MEEEEN!!! KNOCK ON WOOD! Alle februarspirene skal bli velskapte, søte, små bebisser!!  Det har jeg bestemt!!

Må fortelle det på jobb innen kort tid uansett.. Vi tar røntgen daglig, og det kan jeg ikke lengre.

De "farligste" ukene for oss kommer mellom uke 12 og 25 for vår del... Og så lenge er det nok ikke mulig å holde det skjult.

Dessuten kan det være godt med støtte når noe går galt. 

sist fortalte vi det da jeg var 4 uker på vei, men svigerfar fikk kreft, så det var derfor vi sa det så tidlig. Nå har vi planer om og holde tet til vi har vært på ul, men veit ikke om jeg klarer det. Har sagt det til noen , men ikke fam......

Jeg har fortalt det til min beste venninne, (legen og ridelæreren min av litt mer opplagte grunner) resten tar vi i uke 12 om ikke formen tvinger meg til noe annet.

Jeg vil gjerne vente til ordinær ultralyd, hvis det ikke synes for mye da.. Gubben ville fortalt det med en gang..!! Får jeg han med,blir det ikke før da.. :)

Forrige gangen jeg hadde en MA fortalte vi det til ei venninne og hu fortalte det faktisk til dattera si, uten vår tilatelse..!! Så her om dagen sa jenta på 5 til meg, du hadde baby i magen, men den døde..!!

Dette er en stor grunn til at ingen vet noe nå, fordi ingen kan og holde kjeften sin..

Vi har ikke sagt det til noen enda (veldig stolt av meg selv!)
Vi håper at jeg får tidlig ul når jeg er i uke 8 eller 9. Og hvis alt er bra da sier vi det til familien og de nærmeste vennene våre. Resten får vite det etter uke 12.

Jeg har noen MA'er bak meg, så vil se at alt er bra denne gangen før vi sier noe. For det er så tungt å måtte gi kontrabeskjed når ting går galt og mange har fått vite det allerede.

Back
Topp