Når har dere tenkt å begynne å handle?

Anita89

Elsker forumet
Ja, overskriften sier vel sitt..

Selv har jeg veeeldig lyst å begynne nå. Men når jeg er 12 uker på vei, skal jeg begynne så smått med å kjøpe kommode til soverommet og stellepute.

Har mesteparten siden vi har ett barn fra før.. Men er tilbud på barnashus nå på maxi cosi stol med base, så skal kjøpe det neste helg faktisk.. Vi bor langt unna babyutstyr butikker, og når man skal til trondheim så må man bare benytte seg av tilbudene

Vi har det meste fra før, så det som må shoppes er vel eventuelt klær og ting vi vil bytte ut. Begynner nok ikke med shopping før den ordinære UL'en. :)

Blir nok ikke noe shopping her før det er gått lang tid. Kanskje først rundt 5 md på vei. Tar ikke noe for gitt da jeg mistet i 14. uke forrige gang. MEN - hvis jeg ser noe supersøtt kommer jeg kanskje ikke til å greie å gå forbi ;)

Vi har egentlig alt fra før, så trenger ikke å handle inn noen ting. Om det blir jente vil jeg ha litt jenteklær og slikt, men det er det jo fortsatt lenge til vi finner ut. Og vi vet ikke om vi vil vite kjønnet på UL, så kanskje det blir etter fødselen vi handler litt til.

Eneste er jo at vi fikk vår barn sist gang, så trenger nok litt varmere bittesmå klær og kanskje ei søskenvogn. Vi får se :)

Gleder meg til det går opp for meg og kan begynne å se litt på babyklær igjen :D

Åh, jeg kjenner jeg klør etter å handle litt småklær ja! hehe! Men jeg må nok gå igjennom det jeg har fra før...... En stro sorteringsjobb forran meg der!! Har jo alt av utstyr ellers, men ska ha nytt baby-bilsete da. Blir med base denne gangen. Og ny vogn skal jeg ha. Har to simo kombi fra før. Den ene skal selges og den andre er kjekk å ha som sove-vogn når det blir på tide å begynne i barnehagen. :)

greit for dere som har klær å slikt fra før da:)

jeg var hjemme hos mor i dag, og nå hadde hun begynt å strikke en babyjakke til jente som hun skulle strikke til bror til samboeren min si jente...hadde så lyst å si at hun kunne begynne å strikke til meg også:P

Har det meste fra før vi også, men hvis det blir en jente, så kan det nok være at ihvertfall jeg ønsker å kjøpe noen nye fine, søte jenteklær

Vi har en jente fra før av, så vi har jo iallefall babyklær til jente. Har faktisk solgt unna/gitt bort; vogn,seng,stellebord og bilsete, så vi trenger alt nytt. Men det er pga at jeg ikke har vært fornøyd rett og slett! Aner ikke når jeg skal beg og handle. Kanskje jeg kjøper noe når vi er i syden, men tar ikke helt av før vi har vært på ul lyd tror jeg...Vet jo aldri!? Jeg elsker jo å shoppe

Back
Topp