når har dere legetime?

semine

Betatt av forumet
Jeg fikk ikke før 16 august.. da kommer jeg til å være 9 uker på vei. Det er vel passelig? [:)]

I morgen, 8+6 etter min regning (ser ikke bort fra at legen insisterer på at  jeg er en uke lenger da, men vi får  nå se til UL)

9 uker er helt fint det :)

Var en kjapp tur innom en uke etter jeg fant ut at jeg var gravid.
De skulle fylle ut papirene, og så skulle jeg få dem etter ordinær UL i september en gang.

når jeg er 12+1 tror jeg

Har ikke bestilt legetime enda jeg.. Tror jeg ringer i neste uke..

Jeg har 3.august.... Da er jeg 9+6 hvis jeg husker riktig....

Har ikke ringt enda, men tenkte å ta en tur etter ferien rundt 15-20 august. Er vel 12-13 uker da tror jeg.

jeg har heller ikke ringt enda.
men gleder meg til å få kommet i gang med alt.
Og ikke minst UL!!!

Jeg fikk time 19 august. Da er jeg 12 uker på vei på dagen =)
Syns det er helt greit egentlig.
Kommer til å bestille UL så fort jeg kommer meg til legen da!

ORIGINAL: søøtespire

jeg har ikke bestillt enda.. skal vente litt...
[:)]

samme her[:)]

Har ikke bestilt time enda, er bare 6+2 så ingen stress.. Går ganske kjapt å få time her også. Men gleder meg til å få det "på papiret", blir litt mer virkelig da[:)]

ORIGINAL: 2prinsesserogbim

Har ikke bestilt legetime enda jeg.. Tror jeg ringer i neste uke..

samme her[8D]

Godt å se det ikke bare er meg som ikke har fått time enda.. Får nok ikke time før om en stund likevel.. Men kommer til å forlange tette kontroller pga hatt 2 risiko svangerskap med svangerskapsdiabetes så jeg regner ikke med å slippe det denne gangen heller.. Forbereder meg på det vertfall...

jeg har vært der 2 ganger pga blødninger.. Siden min fastlege har/hadde ferie, så var dette hos en annen lege.. Men har første time hos fastlegen 11.august.. da er jeg vel rundt 10 uker på veit! [:D]

ORIGINAL: Lucmam

ORIGINAL: søøtespire

jeg har ikke bestillt enda.. skal vente litt...
[:)]

samme her[:)]

Samme![:)]

Jeg har vært hos jordmor en gang, men ikke til kontroll men pgr av at vi ikke viste om vi skulle beholde eller ikke....
Men har ikke bestilt noen ny time...Venter til jeg er 8 uker hvertfall...

Jeg har fått time på mandag og da er jeg 9+1 uker på vei[:D] Gleder meg [:D][:D]

Dette var en tråd jeg likte. Er bare 6+2 og var så usikker på når jeg skulle ringe legen. Har jo glemt alt siden sist og føler at jeg har så utrolig god tid... Ble litt overraskende gravid så sitter nesten og venter på mensen fortsatt.

Men tenkte jeg skulle ringe legekontoret og bestille time imorgen, stort sett er det litt ventetid på fastlegen min i ferietiden- Og jeg har lyst til å søke et annet sykehus enn jeg sogner til så er vel bare å være tidlig ute.

MEN TVI TVI for oss alle! Tenk så koselig det blir med en liten marsbaby *smelt*

Back
Topp