Når har dere IKM

IKM 23.januar her og. Med 30 dagers syklus blir i så fall termin 2.oktober.
Krysse fingrane for at Ronja blir storesøster emoticon

Så spennende :) Tenker du å teste før IKM ??? Jeg skal prøve å vente leeeengst mulig, men får se hvordan det går :-)

Tenkte eg sku ta ein test på onsdag, klare ikkje venta lenger enn eg må 
Då e da akkurat samme tidsrom så da gjekk når eg venta Ronja ;)

Her er ikm 21-23 januar. Jeg har så kort lutealfase, så termin blir i såfall 2 oktober. :)

IKM 28 januar og mulig termin blir da 8.oktober.

Her blir det ikkje før 9. februar, og hvis den da ikke dukker opp, så blir det termin 19. oktober!

Har alltid hatt regelmessig mens, men de to siste gangene har den vært tidlig en gang og sein en gang... 

Jeg har med mine 34 dagers sykluser IKM rundt den 14.feb. Vil da ha mulig termin i slutten av oktober. Håpe*håpe* håpe*

Aner ikke! Hvis syklusen fortsetter som vanlig er ikm ca 4 februar, men iom at jeg akkurat har hatt en SA og ikke har hatt det før vet jeg ikke hvordan kroppen tar det... 

Her har jeg ikm i føge bv 20. men ifølge meg selv har jeg ikm den 18 januar.

Hei folkens! Da er vi i gang med første prøveperiode, og dersom alt klaffer på første forsøk har jeg IKM 29.januar. (tør vel nesten ikke å håpe på at det skal skje så raskt, men jeg slenger meg inn her med dere bare sånn i tilfellet) lykke til til dere alle sammen! 

IKM aner jeg ikke. Første PP, og er nå på dag 37 av syklusen O.o (Første syklus etter prevensjonslutt så har vel ikke stabilisert seg enda, bare glad jeg fikk EL i det heletatt jeg!)
Fikk positiv EL-test i dag, så om det klaffer allerede blir det vel ett Oktoberbarn? =)

En test kan være positiv her neste helg nærmere 27 januar visst det har klaffet da. Vi har ikke hatt kos sånn kjempe mye denne mnd så vi tar det litt som det kommer :) Men om testen er negativ så har vi bestemt oss for å vente til sommeren :)

Litt uvisst her enda pga ustabil syklus etter p-pilleslutt, men er ganske sikker på at eggløsning var rundt 10/11.januar så regner med at ikm blir da rundt 23/24. januar.

1pp: 32 dager
2pp: 88 (!) dager
3pp: ?

Lykke til alle sammen! :-)

Back
Topp