Når har dere fått testdag?

Jeg fikk testdag 13 dager etter innsett. Jeg fikk negative tester og TR kom den 14. Dagen.....så det gikk ikke hos meg....

Ullevål vil helst at man venter tre uker etter innsett med å teste hvis ikke tr har kommet innen den tid.. men jeg regner testdato to uker etter innsett, så da blir det 25 desember for min del. ;)

Ullevål vil helst at man venter tre uker etter innsett med å teste hvis ikke tr har kommet innen den tid.. men jeg regner testdato to uker etter innsett, så da blir det 25 desember for min del. ;)
Hvorfor i all verden 3 uker?? Jeg holdt på og si; er det noen som gjør det da??? Og hvorfor så lenge etter?

Hvorfor i all verden 3 uker?? Jeg holdt på og si; er det noen som gjør det da??? Og hvorfor så lenge etter?
Enig i at det er helt merkelig. Det var en ung sykepleier som sa det etter innsettet. Og i informasjonsskrivet fra Ullevål står det at de anbefaler å vente ca en uke etter forventet mens med å teste. Hvis mensen ventes ca 14 dager etter innsett, så blir det jo ca tre uker. Totalt unødvendig å vente så lenge. Like greit å bli ferdig med skuffelsen hvis det bare er fordi tr er treg.. Rart at andre har fått annen informasjon fra samme sted? o_O

Jeg har også fått testdato 3 uker etter innsett. Det fikk jeg forrige gang også. Tilhører Tromsø. Synes det er litt rart at det praktiseres så ulikt.

Jeg har også fått testdato 3 uker etter innsett. Det fikk jeg forrige gang også. Tilhører Tromsø. Synes det er litt rart at det praktiseres så ulikt.
Sånn var det for meg også når vi hadde ivf i Tromsø. Gjerne vente til dag 23 før blodprøven ble tatt. :)

Back
Topp