Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor i all verden 3 uker?? Jeg holdt på og si; er det noen som gjør det da??? Og hvorfor så lenge etter?Ullevål vil helst at man venter tre uker etter innsett med å teste hvis ikke tr har kommet innen den tid.. men jeg regner testdato to uker etter innsett, så da blir det 25 desember for min del.![]()
Enig i at det er helt merkelig. Det var en ung sykepleier som sa det etter innsettet. Og i informasjonsskrivet fra Ullevål står det at de anbefaler å vente ca en uke etter forventet mens med å teste. Hvis mensen ventes ca 14 dager etter innsett, så blir det jo ca tre uker. Totalt unødvendig å vente så lenge. Like greit å bli ferdig med skuffelsen hvis det bare er fordi tr er treg.. Rart at andre har fått annen informasjon fra samme sted?Hvorfor i all verden 3 uker?? Jeg holdt på og si; er det noen som gjør det da??? Og hvorfor så lenge etter?
Sånn var det for meg også når vi hadde ivf i Tromsø. Gjerne vente til dag 23 før blodprøven ble tatt.Jeg har også fått testdato 3 uker etter innsett. Det fikk jeg forrige gang også. Tilhører Tromsø. Synes det er litt rart at det praktiseres så ulikt.