Når har dere barnevakt?

Bare på planleggingsdager da vi må være på jobb selv.
Besteforeldre (stort sett min mor) er barnevakt

Ellers aldri
 
Svigers eller min tante, og vi betaler da ikke. Har for det meste gått i oppussing på hytten når vi har hatt barnevakt, men har og hendt vi har tatt oss en tur på kino eller ut for å spise. Svigers passet og lille når vi var en langhelg i New York i vår.
 
Mamma har hatt vesla 2 ganger mens det har vært planlaggingsdag i bhg og 1 natt når jeg var innlagt på sykehus for MA og trengte å ha mannen hos meg.
 
Eg bruke ikkje barnevakt til sosiale ting. Barna er hos far sin, så då er eg sosial. Mamma har ungene mens eg jobber i sommer.
 
Har barnevakt når svigers spør om å få ha eldste. Ellers kun ved fødsel og egen bryllupsfest etter vår forespørsel. Har bare vært foreldre i 2 år, så etterhvert kommer sikkert behovet for å finne på noe som kun voksne uten å ha med barn, men vi er ikke der helt enda :)
 
Det skjedde sist i fjor. Mamma passet de eldste, mens jeg fødte yngste. Ellers liker jeg ikke å være borte fra ungene, så barnevakt er ikke nødvendig.
 
Er bare besteforeldre som har vært barnevakt for han så langt, noen dager (der han ikke har vert i bhg) og to kvelder så langt.
 
Vi går gjerne ut og spiser 1-2 ganger i året, da har vi hatt barnevakt.

Ellers har det vært om det er foreldremøte og mannen jobber, så passer enten min mor eller svigermor de timene møtet varer.

Og har hent før at vi hadde pass pga jobb, men det var da vi hadde 2 barn, nå har vi snart 4.

Da jeg var alene med eldste hadde jeg ofte barnevakt for å kunne jobbe, jeg jobber i hjemmesykepleien og på sykehjem, og kun som vikar. Veldig takknemlig for at jeg fikk mye hjelp da.

Har aldri betalt barnevaktene.

Vi er og i perioder ofte barnevakt for barn i familien :)
 
Vi bruker barnevakt en gang iblant (svigers som har dem da), og det er helst når jobbene våre kræsjer og ingen av oss får byttet vakt :p
 
Besteforeldre er barnevakt når det er planleggingsdager, samboer og jeg må ut sammen (eks foreldremøter, se på bil/møbler o.l), under fødsel. Besteforeldre har passet noen ganger mens samboer og jeg har vært ute å spist middag. Ungene synes det er kjempe stas å bli passet. Betaler de ingen ting.
 
På de fire mnd som foreldre har vi hatt barnevakt en gang, da var svigers barnevakt da vi var på en middag med jobben til mannen. Vi skal i bryllup i september, da skal mine foreldre være barnevakt.
 
Aldri:hilarious: Hadde sist barnevakt for 2 år siden, tror jeg det var. Én natt og gjorde ikke noe spes:rolleyes:
 
Back
Topp