Når handler dere podens første plagg?

hejdi

Andre møte med forumet
eller podens første uro, bamse eller body? 

Jeg har slått til å kjøpt vogn jeg:P hehe
Resten av utstyret får vente en liten stund:)

Det blir LENGE til....
sikkert til etter ordinær UL.
Jeg er så redd for å miste. Vil ikke ha ting til babyen her,hvis det skulle gå galt

Snuppo og Sneipen skrev:
Det blir LENGE til....
Jeg er så redd for å miste. Vil ikke ha ting til babyen her,hvis det skulle gå galt

Jeg signèrer den veldig. Er ganske nervøs denne gangen, går med en del tanker om at det faktisk kan hende at det ikke går strålende tre ganger på rad. Men jeg har prøvd -jeg bare får meg ikke til å gjøre det ;) Hvilken vogn har du kjøpt???

Jeg har kjøpt plagg allerede..:) 2 stk nattdrakter og 5 bodyer :)
Vogn og seng blir det nok lenge til vi skal investere i. Men litt nøytrale klesplagg ser jeg ingenting i veien for å kjøpe nå :) Må man jo satse på dette blir noe. Skulle det mot all formodning ikke gå som vi håper, så er det jo bare å legge bort de små klærne og prøve igjen, selv om det blir vondt å vite at klærne er der..:)

Åh, vogn :-) Hvilken vogn ble det? Vurderer å investere i en søskenvogn her, men vet ikke hvilken type. Noen anbefalninger?

Trodde jeg ville bli "mindre hekta" med andremann, men jeg har lyst til å løpe ned døra på babyshop NÅ! ;-) Gleder meg til å handle smått igjen.. :-)

Blir vel å vente i spenning til ordinær ul.
Så får vi se om jeg skal plukke frem ALLE kassene fra loftet om jeg har etter mini eller om vi må gå til innkjøp av ny farge:)

Sist gang kjøpte jeg en pysj med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Nå kjenner jeg at jeg ikke er like ivrig. Må gå litt mer opp for meg at det faktisk er noen der inne tror jeg. Venter nok til UL og håper på å få vite kjønnet. Har jo alt utstyr i orden i og med at det her er nr 2.

Vi kjøpte 3 bodyer etter vi hadde vært på tidlig UL

Det er nummer to her, så vi trenger egentlig ingenting. Men kommer nok til å handle noe klær likevel, får se om jeg klarer å vente til vi har fått bekreftet kjønn.

Forrige gang dro vi på shopping etter vi hadde vært på ord. UL. Regner med at vi venter iallefall så lenge denne gangen også. Trenger jo ikke så mye denne gangen, men noe småting må jeg nok handle. Er jo så koselig :)

Flangre skrev:
Forrige gang dro vi på shopping etter vi hadde vært på ord. UL. Regner med at vi venter iallefall så lenge denne gangen også. Trenger jo ikke så mye denne gangen, men noe småting må jeg nok handle. Er jo så koselig :)

Sign. denne
emoticon

Jeg holdt på å kjøpe en body her en dag, rett og slett fordi den var såå kul :) men tok meg sammen og tenkte herregud, du er ikke 5uker en gang, ta deg sammen! :) Hehe men jeg gleeeder meg til å handle.

Venter til jeg vet kjønn... Hvis det blir en liten gutt så må jeg gå gjennom å se hva jeg har, men hvis det er en jente... Huff da kommer jeg nok til å bo på kjøpesentre. Eneste jeg vet skal kjøpes uansett er en vugge til å sove i på dagtid.

Hvis vi kommer oss til ordinær UL og alt er bra, så kommer vi sikkert til å kjøpe et plagg eller 3 til babyen 

Snuppo,Tarzan og spiren skrev:
Det blir LENGE til....

sign =)

Snuppo,Tarzan og spiren skrev:
Det blir LENGE til....

Helt enig, også vil jeg vite om det er jente eller gutt,siden jeg fikk jente for ett år siden å da har jeg jo så masse å bruke! 

Jeg ventet til en god stund etter ordinær UL før jeg handlet noe sist gang og skal gjøre det samme denne gangen også. Det spørs jo om vi trenger å kjøpe noe i det hele tatt, i alle fall hvis det blir en jente til ;)

Back
Topp