Når handler dere inn utstyr?

Ladybug95

Andre møte med forumet
Heisann! :happy: Er bare 5+2 uker i dag, og har allerede begynt å kikke litt på utstyr som vi trenger. Synst kanskje det er litt tidlig å kjøpe noe enda, men er student så har ikke overflod av penger, og må kanskje fordele innkjøpene litt :eek: Når tenker dere å handle inn klær og utstyr?

Har veldig lyst å begynne nå jeg å. Er 4+3. Men som du sier er det jo greit å del det litt utover. Jeg har kjøpt meg en sånn svangerskapsbok på bokhandelen. Så noterer og planlegger litt i den. Syns det er så gøy

Jeg veit nøyaktig hvilken vogn vi skal ha, og har sååå lyst til å kjøpe den nuh! Men jeg kommer nok til å vente til etter OUL, nå det faktisk er helt sikkert at det blir 4 av oss i juli 2016 ;) Dessuten er den vogna svindyr, så vil spare opp litt før jeg kjøper den :-p

Har begynt å følge med i baby-kategoriene på Finn :) Kommer til å prøve å få det meste brukt.

De fleste jeg kjenner har vært tidligere ute enn meg, så regner med vi får en del klær. Vogn også, tror jeg. Men har ikke sagt noe til noen ennå ... og så fort jeg slipper nyheten, vet jeg om et par stykker i familien som kommer til å ta til strikkepinnene :)

Vi har snakket om nytt skap, begynt å diskutere romfordelingen i huset og omøblering for å få plass til dette, barneseng, stellebord og sikkert flere ting vi ikke har tenkt på.

Vi har nesten alt, mangler stellebord, voksipose og litt klær om det er gutt.

Hvilken vogn har du bestemt deg for? :D

Jeg skal ha Bugaboo Donkey :) er sånn søskenvogn som man lett gjør om fra mono til duo og vice versa. Ei venninne som fikk sin andre samtidig som jeg fikk min første hadde den, og den var bare superpraktisk :) og den er relativt nett når den slås sammen :)

Kommer ikke til å handle inn noe før etter ordinær ul :) Har det meste vi trenger etter forgje baby..

Gravid for første gang så har ingenting i hus. Tenkte å vente til etter oul hvis jeg klarer. Kanskje jeg kjøper noen plagg etter tidlig ul :)

Jeg skal ha Bugaboo Donkey :) er sånn søskenvogn som man lett gjør om fra mono til duo og vice versa. Ei venninne som fikk sin andre samtidig som jeg fikk min første hadde den, og den var bare superpraktisk :) og den er relativt nett når den slås sammen :)

Ja, den ja! Jeg har sett litt på Babyjogger city select, men tenker vi venter med å kjøpe den og ser hvordan det er med storebror osv når det nærmer seg så vi ikke kjøper den unødvendig. Har en emmaljunga mondial deluxe og en reisevogn som er ganske lik Babyjogger citi mini fra før. Første svangerskap var det litt sånn at jeg følte vi trengte alt mulig rart, og endte opp med at vi solgte en del ubrukt på finn, blant annet vippestol faktisk.

Ja, den ja! Jeg har sett litt på Babyjogger city select, men tenker vi venter med å kjøpe den og ser hvordan det er med storebror osv når det nærmer seg så vi ikke kjøper den unødvendig. Har en emmaljunga mondial deluxe og en reisevogn som er ganske lik Babyjogger citi mini fra før. Første svangerskap var det litt sånn at jeg følte vi trengte alt mulig rart, og endte opp med at vi solgte en del ubrukt på finn, blant annet vippestol faktisk.

Jeg har city select og den er genial som søskenvogn :) foretrekker emmaljunga mondial vognen når det kun er en som skal være med. Har brukt den når jeg har passet en som er like gammel som gutten min.. selecten er litt breiere enn emmaljunga vognen, så ikke alltid like lett på trange steder.

Vi har alt etter forrige. Men har kjøpt amerikansk seng og stellebord 4.oktober(så det var føre jeg ble gravid) men når vi så dette på Finn så måtte vi bare kjøpe det, for det ønsket vi oss til vår datter når hun ble født og da kostet det skjorta å bestille på e-Bay ;) ellers har vi stort sett alt, eneste babyklær vi mangeler om det blir gutt, for det vi har er lilla og rosa;)

Nå har vi ganske mye etter første. Så kommer nok til å vente ganske lenge med å kjøpe inn noe. Dersom det kommer kjempe gode tilbud på ting vi vet vi trenger så kanskje vi slår til, men blir minimalt :)
Med første så handlet vi inn ganske mye allerede da jeg var 12 uker på vei, rett og slett fordi det var kjempe salg akkurat da..

Har mye etter mini#1 så blir vel å følge med på gode tilbud på det vi må ha, en del måneder fremover. Men har allerede vært i nettbutikker og drømt meg bort ;-)

Jeg har city select og den er genial som søskenvogn :) foretrekker emmaljunga mondial vognen når det kun er en som skal være med. Har brukt den når jeg har passet en som er like gammel som gutten min.. selecten er litt breiere enn emmaljunga vognen, så ikke alltid like lett på trange steder.

Ja, blir det en vogn til blir det nok den :D Samboer er litt der at han mener vi bare trenger å kjøpe et ståbrett, men storebror er jo bare to når nestemann kommer, så han sover jo sikkert fremdeles litt på dagen osv, så greit å ha tenker jeg. Men vi får se!

Har vogn, og en del klær (tatt vare på de nøytrale) :) Tror jeg har en seng også :) Sengen/vuggen står på stua til pynt enda så den er klar til bruk :)

Ja, blir det en vogn til blir det nok den :D Samboer er litt der at han mener vi bare trenger å kjøpe et ståbrett, men storebror er jo bare to når nestemann kommer, så han sover jo sikkert fremdeles litt på dagen osv, så greit å ha tenker jeg. Men vi får se!

Det vil være 2år og 5mnd mellom store bror og lillebrøster. Jeg er veldig glad vi har søsken vogn. Vi bor i gangavstand til bhg og det ikke alltid været er like fint og da kan det være greit å putte storer bror i vognen, slik at vi kan komme kjapest mulig fram :)

Jeg har fire vogner totalt, så jeg får ikke kjøpe fler :( Har hatt vogndilla, men lander alltid tilbake på emmaljunga vognen :D

Det vil være 2år og 5mnd mellom store bror og lillebrøster. Jeg er veldig glad vi har søsken vogn. Vi bor i gangavstand til bhg og det ikke alltid været er like fint og da kan det være greit å putte storer bror i vognen, slik at vi kan komme kjapest mulig fram :)

Jeg har fire vogner totalt, så jeg får ikke kjøpe fler :( Har hatt vogndilla, men lander alltid tilbake på emmaljunga vognen :D

Ja, må prøve å få overtale mannen, for jeg er overbevist om at den kommer godt med ;) haha.

Jeg er også super fornøyd med emmaljunga vognen vår!

Back
Topp