når handle?

Jeg har handla vogn, bilstol, vugge og klær :) ikke hatt opp vugge etter noe sånt enda ;) men håper vi skal gjøre d snart:)

her er det meste i hus og er 30 uker på vei på lørdag. men har masse fra guttungen pluss har tvillingvogn osv fra da jeg gikk med tvillingenen

Skulle ønsket jeg hadd startet litt tidligere. Hadde gledet meg til å handle inn, ta ned de babyklærne vi har fra før og gjøre de fleste forberedelsene. Men den gang ei, nå er det opp til sambo. noe han sikkert klarer helt fint han å.

Jeg har allerede vogn, seng, kurv og bilstol av de store tingene. Også har vi handla litt småting som klær, tepper, håndklær, dyner, sengesett osv innimmellom.. gøy å småshoppe litt etterhvert syns jeg :) Også merker jeg på bekkenet at det er godt jeg har handla en del allerede, for jeg klarer ikke å gå lenge om gangen på shopping lenger...

Jeg har såvidt begynt å klikke hjem litt klær fra diverse nettbutikker. Fra før har jeg kun handlet bilstol. Vi begynner å handle inn for fullt om litt over en uke, da er pengene på plass :-) Gleder meg til å handle masse fint til lillegutt!

Vi mangler bedside crib, som svigermor skal kjøpe, har kjøpt vogn, ellers har vi allt av klær og utstyr.skal låne vippestol. Trenger litt nye kluter og håndklær. Er en viss fare for prematur fødsel, men skulle det skje kan nok mamma trø til med litt klesvask og sengereiing. Synes det kansje er litt tidli å vaske klær i uke 25.

Vi har handlet inn det meste og vi hadde endel fra før. Det vi trenger no er stelleveske og endel små ting
Gleder meg sånn til å ta opp seng og vogn, men har tenkt å vente til vi har kommet til uke 30+

Her er så og si alt i hus nå... 30 uker på onsdag:)
Hadde ikke planer om og handle inn ting så tidlig.. er førstegangs og trengte alt...Så når man nå har handlet alt er det fordi man har fått alt på tilbud og spart MYE penger, og det gjør meg ingenting og ha alt i hus.. Litt deilig egentlig:)

Dvs.. klær har jeg nesten ikke kjøpt.. kommer ikke til og kjøpe så mye heller, bare akkurat det man trenger så kan vi kjøpe mer etterhvert..:)

begynte tidlig for å spre utgiftene, og etterhvert som jeg kom over gode tilbud :)
Har handlet stellebord, vogn, babycall og bilstol på tilbud, vippestol og seng brukt.. :)
Lekegrind har vi fra sist, og alt sånt smått er det ikke så mye igjen å handle av det heller.. og godt er det, for jeg har bekkenplager som bare blir verre og verre nå...

Har ikke handlet noe jeg..:p Skal få kjøpe bilstol med søskenbarnet mitt:) Så får jeg vell snart begynne å kike på vogn. Stellebord har vi fra før:) Blir det jente har vi det meste av klær fra før. Blir det gutt må vi kjøpe inn alt nytt:) Men det ordner far i huset, svigermor og min mor glatt:):)
Har egentlig ikke tenkt noe på hvilken vogn jeg kan tenke meg heller, har vært helt avslappende:)

Jeg har akkurat startet på uke 27 nå, vi har bestilt barnevogn og bilstol for noen uker siden. Ellers har jeg kjøpt få klær pga at vi får låne mye av min søster + at bestemødrene på begge sidene er ivrige.. :p
Nå går jeg og venter på lønn og feriepenger, når de kommer blir det nok et god del mer shopping + at jeg håper (og regner med) at barnerommet og det nye badet er ferdig til da slik at alt blir litt mer på "stell":)
I begynnelsen av svangerskapet var jeg ganske bestemt på at det ikke skulle handles inn noe før jeg var 5 måneder på vei...det ser jeg nå er bare dumt. Jo mer man får handlet inn og på plass tidlig, jo bedre. Det blir jo straks tyngre og slitsomt jo større man blir..;)

Back
Topp