Når handle utstyr?

Labben

Elsker forumet
Når er det vanlig å begynne og kjøpe babyutstyr? Vil ikke kjøpe for tidlig, i tilfelle det skulle gå galt.

Er bra langt på vei jeg da og har faktisk ikke kjøpt utstyr før for bare ett par uker siden jeg[:D]
Det er noe du må velge selv,du føler det på deg når du skal gjøre det[:D]

huff da... begynte tidligere enn dere, er 13+0 i dag, og handla barnevogn på hamar på fredag... simo duo vogn som normalt kosta 5800,-.. den var på salg til 2490,-... så måtte jo bare ha den... skulle egentlig bare titte litt da... har kjøpt litt klær også jeg, når det er på salg... hvis det skulle gå galt, selv om det er lite sannsynlig, så har jeg det klart til jeg får nestemann uanz.... [;)]

Mannen min har gitt klar beskjed - han vil ikke ha huset fullt av babyting flere måneder før ungen blir født.. så jeg må finne et sted jeg kan gjemme ting..[;)]

Har vel uansett tenkt å vente til etter uke 12 med å shoppe noe som helst... for sikkerhets skyld. Regner med at vi kommer til å arve en del fra svigerinnene mine, så jeg skal vel ikke handle så veldig mye før jeg ser hva vi har... men en tur og handle litt baby-tøy - det skal jeg!!

Jeg har kjøpt en reiseseng, men det var bare fordi den var på salg og er uansett grei å ha når tantebarna kommer på besøk.
Ellers følger jeg litt med på salg, da det fort kan bli dyrt dette her. Men hovedinnkjøpet kommer jeg nok til å gjøre nærmere sommeren. (Det blir vel rundt uke 30) Men mamma og svigermor har allerede begynt å gå litt amokk. De bare MÅ kjøpe litt babytøy. Men det er jo bare koselig det da.[:D]

Vi begynte litt smått å kjøpe inn etter ultralyden vi, har kjøpt stellebord, bilsete og vogn på salg[:)]

Hei!! [:)]
Jeg er i 17.uka, og vi har bestemt oss for å drøye alt av innkjøp.. Kanskje på slutten av dette trimesteret, for å tenke litt på barnerommet og litt smått av utstyr, men store ting skal bestilles og stå i butikken til jeg har født. Faren får hente mens vi ligger på sykehuset. Det er jo kjempemoro med disse babytingene, men for min del frister det ikke å handle ennå i det hele tatt. Det kommer helt an på hva du selv føler [:)]

Back
Topp