Når hadde dere ul og hva så dere?

Sikrima

Andre møte med forumet
????

Hadde selv ul i dag. 6 uker på vei. Så bare plommesekk og bitte lite granne hvitt inni...

Hadde 5+3 og 6+3 og så hjertet. Meeeeen, er jo ikke 100% sikker på at jeg er eksakt på vei som jeg er.

Sist var me i uke 9 og såg en baby med kropp og så ut som hun vinket <3 skal i uke 10 denne gang ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Var i går på ultralyd uke 6+1. Så bare en tom plommesekk så dem mente jeg kunne være kortere på vei, noe jeg tror stemmer siden jeg fikk meget meget svak positiv dagen jeg ventet mensen. Skal på ny ultralyd i slutten av måneden så håper de ser noe da :)

7+0, så en perfekt liten bønne med et blinkende hjerte <3

6+5 :) da kunne han se 4 ting: om det er liv, hvor mange det er, plassering i livmoren og ca hvor langt man er på vei.

Var idag, har vært redd for ex.u. Ble gravid med spiral og har hatt noen lette blødninger og smerte etter uttak av denne. Fikk bekreftet at svangerskapet var i livmoren, fine eggstokker, og ett bankende hjerte. Mine beregninger sa 6+6, ul sa 6+4

Ser at det er litt varierende hva en ser så tidlig. Bare håper det er en liten en her og at alt er vel;)

Jeg var i uke 6+1, men ble satt tilbake til 5+6 grunnet størrelse (som bare så ut som en skygge klint inntil kanten på fostersekken. For meg så det hele bare ut som en ring à la "The Ring" helt til hun viste meg en liten bankende prikk! Da måtte jeg le. Hun hadde også veldig lyst til å prøve 3D og å ta opp hjertelyden, så jeg fikk se en liten nøtt i 3D og det hun mente var hjerteslagene. (Veldig kjappe, men forstyrret av mine og derfor litt vanskelige å finne.)

Var gøy når hun satte på kontrast sånn at hjertet ble blått; da så jeg enda bedre at det blinket!! Vurderer å ta en ny en rett etter nyttår; da skal jeg være 10 uker på vei og bør kunne puste ut dersom det fortsatt er liv da! :D

Last edited:
Hvis du ikke ser hjerteaktivitet i starten av uke 6, så er ikke det krise. Jeg tar som regel tidlig ul i uke 7, da skal en være relativt sikker på hjerteaktivitet.

Var redd for exu da jeg har hatt det tidligere men kjeg kunne se en liten spire og hjertet som slå :) det var bitre lite grann,men de kunne se at den var inn i livmoren :)6 uker idag :)

Back
Topp