Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skal kjøpe en kommode på lørdag fordi den er nedsatt nå. Ellers ser vi an om hva besteforeldrene har lyst til å bidra med eller om vi får bidrag i julegave.
Kjøper sikkert litt småting når vi vet kjønnet.
Husker ikke helt nøyaktig. Men tror det meste var på stell til uke 30. Da begynte jeg å pakke fødebagen, men pakket vel helt opp til 3-4 uker før fødsel. For da reiste jeg til foreldrene mine, samboeren min hadde ikke billappen, det var rett før jul og jeg hadde så bekkenløsning at jeg ikke kunne kjøre eller gå. Var greit å bli litt hjelpen da denne gangen har jeg jo det meste enda stående fremme etter storebror, så blir ikke noe stress
Tja ferdig og ferdig, når eldste ble født måtte jeg handle mindre klær, smokker og bleier på vei hjem fra barsel. Når yngste bl3 født hadde jeg det viktigste i hus men måtte ut å handle pumpe, flere gulpekluter og bodyer samme dag som vi kom fra barsel.
Vi ble aldri ferdig før noen av de kom, har alltid måtte ut å handle etter jeg kom fra sykehuset. Spesielt klær
Men vogn, vugge var i hus ett par uker før fødsel