Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når du har lyst og når det passer for deg?
Det blir jo tyngre og tyngre å farte rundt, så like greit å få ting på plass. Men dette er jo uansett veldig individuelt, noen er jo i storform hele veien. Termin er et gjennomsnitt og noen kommer jo til å føde før datoen;-)
Her har vi jo det meste fra før, men tenker at alt som bør fikses skal være klar til jeg går ut i permisjon sånn at de ukene/dagene går med til å slappe av mot fødselen. Orker ikke tanken på å farte rundt så mye![]()
Tja, det spørs jo helt på formen din og sånn. Vi har det meste store ting i hus, men i orden, mjæh. Alt er stablet inn på gjesterommet som etterhvert skal bli barneromTenker at hvis formen fortsatt er god og ingenting som tyder på tidlig fødsel så blir det nok ikke å få ting i orden før jeg går ut i permisjon i slutten av april (termin i midten av mai) av det som må være klart før baby kommer (vasking av klær, stelleplass etc), også selve soverommet (utover å ha inn en kommode) blir nok ikke før utover sommeren (han sover med oss i starten uansett). Er godt å ha tinga i hus selv om formen er fin, vi har handla når vi har kommet over det vi vil ha på salg, veldig greit. Hadde det ikke vært for det hadde vi nok fint kunne venta i flere uker til med vogn, babystol til bilen etc, men syns det er kjekt å spare penger når vi uansett vet hva vi skal ha
![]()
Venter tvillinger her, og fikk beskjed på sykehuset at jeg bør være klar eller ha planene klare innen uke 30det har jeg nok ikke.. Men planene er der
setter opp ting o begynnelsen av april, blir satt igang rundt 19 hvis ikke noe har skjedd før.
Vi flytter ca 1 mnd før termin ( midten av april ) Så håper på å ha det meste klart til starten av Mai. :b
Når er det babykveld?Jeg tenker å bruke påskeferien til å ordne. Må kjøpe madrass til senga, gå på babykveld på barnas hus for og kjøpe tripp trapp, vaske vogna og klær. Og å kjøpe bleier da. Vil også bare organisere leiligheten litt bedre, for å gjøre det hyggeligere og "større".
Når er det babykveld?![]()
Når er det babykveld?![]()
De vil ikke si datoen på forhånd, men hun sa at det alltid er I mars/april en ganger en gang på våren og en gang på høsten