Når ha alt klart?

Midten av april, tenker jeg :) Har termin i begynnelsen av mai.

Når du har lyst og når det passer for deg?
Det blir jo tyngre og tyngre å farte rundt, så like greit å få ting på plass. Men dette er jo uansett veldig individuelt, noen er jo i storform hele veien. Termin er et gjennomsnitt og noen kommer jo til å føde før datoen;-)

Her har vi jo det meste fra før, men tenker at alt som bør fikses skal være klar til jeg går ut i permisjon sånn at de ukene/dagene går med til å slappe av mot fødselen. Orker ikke tanken på å farte rundt så mye:rolleyes:

Tja, det spørs jo helt på formen din og sånn. Vi har det meste store ting i hus, men i orden, mjæh. Alt er stablet inn på gjesterommet som etterhvert skal bli barnerom :p Tenker at hvis formen fortsatt er god og ingenting som tyder på tidlig fødsel så blir det nok ikke å få ting i orden før jeg går ut i permisjon i slutten av april (termin i midten av mai) av det som må være klart før baby kommer (vasking av klær, stelleplass etc), også selve soverommet (utover å ha inn en kommode) blir nok ikke før utover sommeren (han sover med oss i starten uansett). Er godt å ha tinga i hus selv om formen er fin, vi har handla når vi har kommet over det vi vil ha på salg, veldig greit. Hadde det ikke vært for det hadde vi nok fint kunne venta i flere uker til med vogn, babystol til bilen etc, men syns det er kjekt å spare penger når vi uansett vet hva vi skal ha :)

Vi flytter 6 uker før termin så jeg er glad om alt er i orden til jeg popper :-p

Når du har lyst og når det passer for deg?
Det blir jo tyngre og tyngre å farte rundt, så like greit å få ting på plass. Men dette er jo uansett veldig individuelt, noen er jo i storform hele veien. Termin er et gjennomsnitt og noen kommer jo til å føde før datoen;-)

Her har vi jo det meste fra før, men tenker at alt som bør fikses skal være klar til jeg går ut i permisjon sånn at de ukene/dagene går med til å slappe av mot fødselen. Orker ikke tanken på å farte rundt så mye:rolleyes:

Hadde det vært opp til meg skulle det nok stått klart for lengst ;-) men fornuften sier at jeg skal vente litt til :-) har de store tingene i boks og stablet i en haug på "barnerommet"!
Klær forsøker jeg å gå en oversikt over hva vi trenger.. Mistenker at det er vanskeligst :-)

Tja, det spørs jo helt på formen din og sånn. Vi har det meste store ting i hus, men i orden, mjæh. Alt er stablet inn på gjesterommet som etterhvert skal bli barnerom :p Tenker at hvis formen fortsatt er god og ingenting som tyder på tidlig fødsel så blir det nok ikke å få ting i orden før jeg går ut i permisjon i slutten av april (termin i midten av mai) av det som må være klart før baby kommer (vasking av klær, stelleplass etc), også selve soverommet (utover å ha inn en kommode) blir nok ikke før utover sommeren (han sover med oss i starten uansett). Er godt å ha tinga i hus selv om formen er fin, vi har handla når vi har kommet over det vi vil ha på salg, veldig greit. Hadde det ikke vært for det hadde vi nok fint kunne venta i flere uker til med vogn, babystol til bilen etc, men syns det er kjekt å spare penger når vi uansett vet hva vi skal ha :)

Formen her er også fin så har valgt å nyte det litt!! De største tingene har vi kjøpt brukt og stablet inne på "barnerommet" - evt nerderommet til gubben ;-)
Tenkte selv å begynne litt smått med organisering av rotet rett før permisjonen starter også i slutten av april :-)

Venter tvillinger her, og fikk beskjed på sykehuset at jeg bør være klar eller ha planene klare innen uke 30:-P det har jeg nok ikke.. Men planene er der;) setter opp ting o begynnelsen av april, blir satt igang rundt 19 hvis ikke noe har skjedd før.

Vi flytter ca 1 mnd før termin ( midten av april ) Så håper på å ha det meste klart til starten av Mai. :b

Jeg tenker å bruke påskeferien til å ordne. Må kjøpe madrass til senga, gå på babykveld på barnas hus for og kjøpe tripp trapp, vaske vogna og klær. Og å kjøpe bleier da. Vil også bare organisere leiligheten litt bedre, for å gjøre det hyggeligere og "større".

Jeg aner ikke! Skulle hatt alt i orden igår føler jeg! Har et bekken som ikke spiller på lag, og sist fødte jeg 1 mnd før termin! Har termin 2 mai nå, så vet ikke helt når jeg burde ha ting på plass! Skal male rommet til lillebror nå etter ferien iallefall, og kanskke vaske en runde me klær så jeg har noe klart i tilfelle det skulle skje før tiden denne gangen også!:p

Me flyttar også i begynnelsen av april, så vårt mål er å ha så mykje som mogleg på plass til termin i midten av mai...!! ;)

Venter tvillinger her, og fikk beskjed på sykehuset at jeg bør være klar eller ha planene klare innen uke 30:-P det har jeg nok ikke.. Men planene er der;) setter opp ting o begynnelsen av april, blir satt igang rundt 19 hvis ikke noe har skjedd før.

Da blir det brått noe annet :-P men fortsatt ikke dårlig tid!! :-)

Vi flytter ca 1 mnd før termin ( midten av april ) Så håper på å ha det meste klart til starten av Mai. :b

Så spennende!! Til noe større regner jeg med? Vi har selv tatt over hus men blir nok ikke flytting før etter mini er kommet! Selv kunne jeg tenkt meg å flyttet før (redebygging) ;-)

Skal få mannen til å bære ned kassene med små klær, vognbag og bilstol fra loftet iløpet av mars. Så bestille noen gratisbokser

Jeg tenker å bruke påskeferien til å ordne. Må kjøpe madrass til senga, gå på babykveld på barnas hus for og kjøpe tripp trapp, vaske vogna og klær. Og å kjøpe bleier da. Vil også bare organisere leiligheten litt bedre, for å gjøre det hyggeligere og "større".
Når er det babykveld?:)

Når er det babykveld?:)
De vil ikke si datoen på forhånd, men hun sa at det alltid er I mars/april en gang :) er en gang på våren og en gang på høsten

Det er hvert fall "Venners venner" dag på Barnas Hus onsdag 17. februar, da er det 25 % på alle varer (ikke Bugaboo og Babyzen, eller sammen med andre rabatter). Man må bare være medlem i kundeklubben. Gjelder i nettbutikken og butikken. :)

Back
Topp