Når høygravid?

babyliten

Forelsket i forumet
Når er man egentlig høygravid? Leser så mye forskjellig på nett. Vet selvfølgelig at det er en stund til altså :p

Når er man egentlig høygravid? Leser så mye forskjellig på nett. Vet selvfølgelig at det er en stund til altså :p
Når det er 40 dager til termin er man offisielt høygravid. :)

Jeg føler meg også høygravid allerede!:P Har stor mage og føler meg tung. Blir fort tungpustet, ubehagelig å bøye seg, vanskelig å komme seg opp fra liggende stilling, blir fort ubehagelig mett, magen føles ofte veldig "stinn", også blir jeg litt hoven i føtter og hender på kvelden. Var ikke så her med førstemann - eller iallefall ikke før den siste måneden. Rart å føle seg SÅ gravid når det fortsatt er over 3 måneder igjen... Vil veldig gjerne nyte det - og jeg gjør jo det også - men jeg må passe litt på hva jeg spiser fremover;)

Jeg føler meg også høygravid allerede!:p Har stor mage og føler meg tung. Blir fort tungpustet, ubehagelig å bøye seg, vanskelig å komme seg opp fra liggende stilling, blir fort ubehagelig mett, magen føles ofte veldig "stinn", også blir jeg litt hoven i føtter og hender på kvelden. Var ikke så her med førstemann - eller iallefall ikke før den siste måneden. Rart å føle seg SÅ gravid når det fortsatt er over 3 måneder igjen... Vil veldig gjerne nyte det - og jeg gjør jo det også - men jeg må passe litt på hva jeg spiser fremover;)
Har ALT det samme som deg! Untatt hevelser. Føler meg også høygravid.... Ser sånn ut også :D

Jeg føler meg også høygravid allerede!:P Har stor mage og føler meg tung. Blir fort tungpustet, ubehagelig å bøye seg, vanskelig å komme seg opp fra liggende stilling, blir fort ubehagelig mett, magen føles ofte veldig "stinn", også blir jeg litt hoven i føtter og hender på kvelden. Var ikke så her med førstemann - eller iallefall ikke før den siste måneden. Rart å føle seg SÅ gravid når det fortsatt er over 3 måneder igjen... Vil veldig gjerne nyte det - og jeg gjør jo det også - men jeg må passe litt på hva jeg spiser fremover;)
Akkurat samma her:p skjønner ikke hvordan jeg skal klare hele 14 uker til når det er så tungt allerde nå:p

Back
Topp