Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når det er 40 dager til termin er man offisielt høygravid.Når er man egentlig høygravid? Leser så mye forskjellig på nett. Vet selvfølgelig at det er en stund til altså
Hah, ja du er ikke alene til å være andre gangs gravid skulle man tro jeg er førstegangs magen er i veien uansett.Egentlig ganske kort tid man er høygravid... føler meg høygravid nå.
Signerer denne! Fytti, altså, jeg lurer seriøst på hvordan denna dama ser ut mot slutten av august...Egentlig ganske kort tid man er høygravid... føler meg høygravid nå.
Haha samme her!Hah, ja du er ikke alene til å være andre gangs gravid skulle man tro jeg er førstegangs magen er i veien uansett.
Har ALT det samme som deg! Untatt hevelser. Føler meg også høygravid.... Ser sånn ut ogsåJeg føler meg også høygravid allerede! Har stor mage og føler meg tung. Blir fort tungpustet, ubehagelig å bøye seg, vanskelig å komme seg opp fra liggende stilling, blir fort ubehagelig mett, magen føles ofte veldig "stinn", også blir jeg litt hoven i føtter og hender på kvelden. Var ikke så her med førstemann - eller iallefall ikke før den siste måneden. Rart å føle seg SÅ gravid når det fortsatt er over 3 måneder igjen... Vil veldig gjerne nyte det - og jeg gjør jo det også - men jeg må passe litt på hva jeg spiser fremover
Akkurat samma her skjønner ikke hvordan jeg skal klare hele 14 uker til når det er så tungt allerde nåJeg føler meg også høygravid allerede! Har stor mage og føler meg tung. Blir fort tungpustet, ubehagelig å bøye seg, vanskelig å komme seg opp fra liggende stilling, blir fort ubehagelig mett, magen føles ofte veldig "stinn", også blir jeg litt hoven i føtter og hender på kvelden. Var ikke så her med førstemann - eller iallefall ikke før den siste måneden. Rart å føle seg SÅ gravid når det fortsatt er over 3 måneder igjen... Vil veldig gjerne nyte det - og jeg gjør jo det også - men jeg må passe litt på hva jeg spiser fremover
Egentlig ganske kort tid man er høygravid... føler meg høygravid nå.