Når høste agurker?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Ved en spesifikk størrelse, farge eller...? Ene min begynner bli fiiin, men litt usikker på når det er meningen å høste dem..

Jeg tar det på feelingen. ;) når de er kanskje litt større enn de i butikk.
Det blir jo evigheter til [emoji14]
Min er sånn.. Hm.. På størrelsen til en gjennomsnittlig penis, antar jeg. [emoji23] men da altså ikke helt lengden og bredden til butikkagurk enda [emoji14]

Så utålmodig! Spent på den [emoji14]

Det blir jo evigheter til [emoji14]
Min er sånn.. Hm.. På størrelsen til en gjennomsnittlig penis, antar jeg. [emoji23] men da altså ikke helt lengden og bredden til butikkagurk enda [emoji14]

Så utålmodig! Spent på den [emoji14]

Å herregud, nå fikk jeg bilder i hodet xD Du må nok vente litt til :P

Å herregud, nå fikk jeg bilder i hodet xD Du må nok vente litt til :P
Vel, var den beste beskrivelsen jeg kom på [emoji28] blir så utålmodig, føler den er stoppet helt opp i veksten [emoji14]
Jaja. Får trøste meg med at en chili snart er klar [emoji14]

Vel, var den beste beskrivelsen jeg kom på [emoji28] blir så utålmodig, føler den er stoppet helt opp i veksten [emoji14]
Jaja. Får trøste meg med at en chili snart er klar [emoji14]

Mine er bittesmå ebda, så jeg må i hvertfall ha tålmodighet. ;)

Mine er bittesmå ebda, så jeg må i hvertfall ha tålmodighet. ;)
Har noen bittesmå på den andre planten. :)
De vokste så godt på ene planten, tross for at jeg klarte knekke den. (en god del døde og sånt, men de to som overlevde vokser godt!)
Spent på den andre.. Måtte klippe av den største da den begynte visne etter at katten rev den ned. Harde forhold her gitt.

Har noen bittesmå på den andre planten. :)
De vokste så godt på ene planten, tross for at jeg klarte knekke den. (en god del døde og sånt, men de to som overlevde vokser godt!)
Spent på den andre.. Måtte klippe av den største da den begynte visne etter at katten rev den ned. Harde forhold her gitt.

Hehe, går hardt for seg ja ;)
Hehe, jeg har vært litt dårlig på vanning og gjødsling, og var sent ute å potte om, men de har det bedre nå. ;) alle plantene har små agurker som vokser jevnt og trutt, noen fortere enn andre, da.

Hehe, går hardt for seg ja ;)
Hehe, jeg har vært litt dårlig på vanning og gjødsling, og var sent ute å potte om, men de har det bedre nå. ;) alle plantene har små agurker som vokser jevnt og trutt, noen fortere enn andre, da.
Hm, burde kanskje kjøpe noe gjødsel selv[emoji23]
Har vært sen på ompotting, ikke gjødsel... Men mye vann da [emoji14]

Mye vann er jo bra :) Jeg har kjøpt flytende tomatgjødsel. Stinker død, men veldig grei. ;)
Så det også eksisterte ja. Finnes vel noe flytende universal plantegjødsel og.. Drev og sjekka på FK.

Jeg vet ikke om altsom er der ute, men ble anbefalt tomatgjødsel så kjøpte det på plantasjen. Husker ikke hva den kostet, men neppe akkurat billig.
Er bare FK her i byen.. Er ikke så dyrt der. Koster 50 for 1 L enkel plantegjødsel. Tomatgjødsel lå vel på 180kr ca.

Back
Topp