Babyglede Elsker forumet 14 Okt 2013 #3 Camilla:) skrev: Herlig Her er det skikkelig grått idag Klikk for å utvide … Hatt vært heime aleine med Jacob i 2 veker no, og er kun 2 dager det ikkje har vært sånt vær... Endelig kom sommeren til Vestlandet...
Camilla:) skrev: Herlig Her er det skikkelig grått idag Klikk for å utvide … Hatt vært heime aleine med Jacob i 2 veker no, og er kun 2 dager det ikkje har vært sånt vær... Endelig kom sommeren til Vestlandet...
mammabella storesøster og lillebror :-) 14 Okt 2013 #4 Så deilig! Her bare regne/sludde/snyr d om dagen!! Skikkelig ekkelt vær!!
KatlaJ Glad i forumet 14 Okt 2013 #5 Her har det vært veldig fint vær i det siste og jeg ville øøøønske at jeg orket å gå ordentlig tur i høstværet. Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Her har det vært veldig fint vær i det siste og jeg ville øøøønske at jeg orket å gå ordentlig tur i høstværet. Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
C Carro_suss Glad i forumet 15 Okt 2013 #6 veeeeeeldig enig! Herlige høst<3 Sent from my iPhone using BV Forum
Lillemirakel Glad i forumet 16 Okt 2013 #7 Babyglede skrev: Vis vedlegget 35092 Klikk for å utvide … Så kos hvilken vogn har du? Sent from my iPhone using BV Forum
Babyglede skrev: Vis vedlegget 35092 Klikk for å utvide … Så kos hvilken vogn har du? Sent from my iPhone using BV Forum
Babyglede Elsker forumet 16 Okt 2013 #8 Lillemirakel skrev: Så kos hvilken vogn har du? Sent from my iPhone using BV Forum Klikk for å utvide … Mountain Buggy Urban Jungle
Lillemirakel skrev: Så kos hvilken vogn har du? Sent from my iPhone using BV Forum Klikk for å utvide … Mountain Buggy Urban Jungle
Caroline :) Elsker forumet 18 Okt 2013 #9 Fine tur bilder Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
AnjaK Blir kjent med forumet 18 Okt 2013 #10 Vi koser oss også på tur Sent from my iPhone using BV Forum
Momofmany Forumet er livet 30 Nov 2013 #13 Babyglede skrev: Vis vedlegget 35092 Klikk for å utvide … Du er ikke fra ulsteinvik??
Babyglede Elsker forumet 30 Nov 2013 #14 Mammai08 skrev: Du er ikke fra ulsteinvik?? Klikk for å utvide … Nei, se innpå skjulte gruppa "kor bur babyene?"
Mammai08 skrev: Du er ikke fra ulsteinvik?? Klikk for å utvide … Nei, se innpå skjulte gruppa "kor bur babyene?"