Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Var på kontroll i uke 13, og da gjorde ikke legen noe annet enn å ta blodtrykk og blodprøver.. Skulle komme tilbake i uke 16, og da kom hun til å kjenne på magen etc.. Trodde kanskje det ble gjordt før....
Min lege (turnuslege) hørte i uke 10, men jeg hørte ikke noe...Hun sa hun var borti noe..
Så i uke 12 var jeg hos jordmor og da hørte vi begge det lille hjerte som slo, men det var vanskelig å høre siden det var så langt unna
Jeg skal tilbake til jm 10.11 og er da nesten 16 uker på vei, så da håper jeg at det er enda sterkere <3
På tidlig ultralyd i uke 12 (privat). Legen prøvde ikke i uke 11 på kontroll. Skal til jordmor i uke 16 og da får vi høre. Har hørt hjemme med doppler siden uke 9.
Slet med å høre hjertelyden hjemme med doppler i uke 11-12, tror kanskje jeg hørte noe etter MYE leting. Var første gang hos jordmor 13+1 og da fant hun hjertelyden lett med doppler Tror det kommer an på apparatet og personen som sjekker, mange vil ikke gjøre det for tidlig i tilfelle de ikke klarer å finne den og da blir man unødvendig bekymret.
Fikk se hjerte slå på UL i uke 7+3 og både høre og se på UL i uke 12+4