Når grensa er 1600 kalorier om dagen

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Hva gjør man for å komme opp i den mengden[:-] jeg har vært utrolig dårlig etter svangerskapet når det gjelder å spise..har fått i meg mellom 500-800 kalorier om dagen ca.. men nå veier og sjekker jeg alt jeg spiser og igår endte jeg på 1225 kalorier og hittils idag er jeg på 1161 [8|] åssen skal jeg få i meg 450 kalorier på kveldsmaten[8D]

Hvor ille er det om jeg holder meg til f.eks 1400 om dagen? går jeg ikke ned da?

Ta en sjokkis for å dekke opp?[8|][8D]

Ikke velg magert pålegg.. Litt mer pålegg.. en dæsh med lett majo.. Musli i yougurten.

Jeg skal også ha i meg 1600 kalorier og sliter med å få de i meg.. men det går nå nesten.

Eller så kan du legge inn ett melllom måltid i løpet av dagen..

Hmm..spiser ikke så magert pålegg syns jeg, vanlig skinke med agurk og litt majo på eller vanlig gul ost, makrell i tomat, tunfisk med majo på osv og ja jeg bruker smør[:D]

Jeg får kanskje ta 2 brødskiver til frokost istedenfor knekkebrød..det er vel mer kalorier i de og vanlig lett melk istedenfor skummet[:)]

Bytte ut knekkebrødene med brød er nok kjempelurt. Spis 2 brødskiver , så er du plutselig opp i ca 150 kalorier i stedet for 80 ... ( sånn ca )

ORIGINAL: Mrs Williams

Bytte ut knekkebrødene med brød er nok kjempelurt. Spis 2 brødskiver , så er du plutselig opp i ca 150 kalorier i stedet for 80 ... ( sånn ca )

Ja da gjør jeg det i morra[:D] blir 2 skiver til kvelds i dag så kommer jeg nok opp i 1500 kanskje[:D]

Jeg syns det er vanskelig jeg..[:-] hvertfall når jeg i mange uker bare har spist middag på hele dagen og litt vann så er det hardt å begynne å spise normalt igjen[:)]

Idag er jeg igang, spiste første måltidet nå for 30 min siden og det var grilla ribbe..var vist sykt med kalorier i det i følge vektklubben så jeg er oppe i 900 kalorier allerede[:D] kanskje jeg når 1600 idag[:D]

Back
Topp