Bkno5871682
Første møte med forumet
Når gjør dere klart ...
... babyseng?
... vogn?
... vugge? etc..
... babyseng?
... vogn?
... vugge? etc..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når gjør dere klart ...
... babyseng?
... vogn?
... vugge? etc..
Når gjør dere klart ...
... babyseng?
... vogn?
... vugge? etc..
Enig i at det er litt stas å gjøre klart og begynne å glede seg til en ny familiemedlem kommer . Her venter jeg nr 3 og har ikke gjort veldig mye. Krybba som skal være i stua er klar. Men bortsett fra den så er det lite som er gjort. Hentet babypakken på skoringen i dag. Venter på at samboer skal opp på kaldloftet å ta ned boksene med babyklær så jeg kan sortere det ferdig.Her er nesten alt helt klart og vært det i mange uker er uke 37 idag så nå venter vi bare på at hun kommer vi skal ha bedside crib og denne står klar på romme vårt med sengeklær og alt. Men står ikke inntil senga enda. Vognen ble kjøpt for en måndes tid siden og står på soverommet hennes med vognpose i, har også satt vognposen i bilstolen som står klar på samme plass. Stellekommoden er fylt opp og alle klærne er blitt vasket og er klar til bruk. Vugga står oppe på rommet men madrassen er enda i plast så der tar vi bare ett tisselaken og laken i når vi kommer hjem. Dette er mitt første barn så er kanskje litt vell ivrig etter og få alt klart men det er jo og så koselig og gjøre alt klar til jenta vår