Når gir trøttheten seg...

MrsDumbledore

Lille spire <3
Novemberskattene 2014 <3
overskriften sier vel sitt. Det er så slitsomt å gå konstant trøtt! :confused:Smile Jeg er 11uker nå.. noen som har noen ord?

Jeg er også konstant trøtt og null energi.. Er i uke 12+2 nå.. Håper det gir seg snart... Sliiiitsomt...

Jeg og... er 12+4.. og hos meg er det blitt værre den siste uka. Legen sykemeldte meg i to uker fremover i går..

Jeg er 13+5 og er fortsatt trøtt.. Sovner på sofaen så og si hver dag:/ håper det gir seg snart:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her ble det bedre rundt uke 12, da fikk jeg plutselig masse energi, jeg skulle ut på tur i skogen og skulle gjøre noe hele tiden, og jeg var ikke så trøtt på kveldene(hadde ikke sovet på dagen heller), og følte meg skikkelig energisk og våken! Men det kan ha noe med at det var fordi solen og det varme været plutselig kom. Både at det ble lysere og mye mer man kunne finne på ute, og at jeg fikk påfyll av D-vitaminer.
Men nå kjennes det ut som det er tilbake igjen:p er 14+3!

Fortsatt veldi sliten og trøtt! Er 13+0 i dag. Håper på endring snart!

Hadde liksom håpt at det skulle gi seg sånn rundt uke 12. Menmen! Får bare se hva som skjer da :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er 14+6 synes at trøttheten faktisk har gitt seg litt :) før sov jeg som en babygris fra kl 21. Itillegg til PowerNap på ettermiddagene. Nå holder jeg til 23 på hverdagene og 01 i helgene. Våkner ca 07 hver morgen.

Back
Topp