når gikk slimproppen deres?

mlinn*martinesmamma*

Gift med forumet
for et spørsmål [;)]

Tror slimproppen gikk her i stad.. (sorry detaljer) - gjennomsiktig-gul seig slimklump som kom i do i stad.. ( ligner liksom litt på snør). regner med dette kan være den berømte slimproppen?

Når mistet dere denne?
Hvor lang tid tok det før dere fødte?

Min gikk aldri[:)]

Keine anung[8|]

Første gangen gikk den i badekaret på føden, andre gangen tok JM den da hun sjekket åpning da jeg kom inn på føden.

Den kan gå mange uker før fødsel, og da danner det seg en ny bare...

min gikk ikke før vannet gikk... kom litt slim før da, men selve proppen gikk ikke før jeg lå i badekaret på sykehuset og vannet gikk [;)]

hmmm.. jeg var sikker på jeg var en person som ikke ville merke den, men er igrunnen ikke i tvil om hva som kom i stad.. ikke noe blod i den da men..

Får bare ha sykehus bagen klar og få det klart i leiligheten her, og så får hun komme når hun kommer..

fått høre der er store sansynligheter for at hun kommer før termin, så får vi se da..

Har ikke peiling når den gikk [:)]

min gikk når jeg lå på sykehuset under masse rier, på en dotur

ORIGINAL: * supermeg*

gikk 3 dager før jeg fødte

her å

jeg produserte to stk jeg. den første gikk 3 1/2uke før jeg fødte og den andre tok jordmor når riene begynnte å komme godt i gang.

Slimproppen gikk søndag og mandag, og natt til fredag gikk vannet.
Hun ble født fredag 1 uke på overtid. [:)]
Proppen min var slimete med striper av blod i.

ORIGINAL: miriamsmamma

min gikk når jeg lå på sykehuset under masse rier, på en dotur

Trur det må være da min gikk også. Satt bare å tørket slim i ei god stund..... Følte aldri det blei tomt.

Fødte 30 min seinere. (2. gangsfødende)

På den første vet jeg ikke.
Vannet mitt har aldri gått, har ihvertfall ikke merket noe

Spennende!

Synes det er litt tidlig å føde nå, håper hun holder seg der litt til, men skulle det skje så går det sikkert bra?...

Hodet var ikke festet på sist kontroll for halvannen uke siden, men hun lå med hodet ned. betyr ikke noe om slimproppen har gått selv om hodet ikke er festet?.. er vel bare om vannet går at en skal være obs og bli liggende?

Er vel veldig ulikt når den går, hvordan den er og hvor lang tid det er igjen til fødselen... men kjempegreit høre deres erfaringer - virkelig [:)]

tirsdag... *(trodde d var vannet mitt som gikk fordi d kom rosa vann nedover bena mine i tilegg til blodig snørr som du kaller d) fødte kl 6 søndag morgen

la aldri merke te någen propp eg.

Sikkert under fødsel.. den gikk "aldri"...

Back
Topp