Når gikk kvalmen over?

Spirelille

Betatt av forumet
Januarlykke 2019
Noen i gruppa her er sikkert så heldige at kvalmen har gått over, og jeg er spent på hvilken uke dere var i da den ga seg?

Jeg er 14+2 i dag, og fortsatt kvalm. Håper det ikke er lenge igjen! :)

Den ga seg rundt uke 14-15 mener jeg, helt merkelig hvor fort man glemmer den kvalmen når den ble borte.

Jeg er også 14 + 2 i dag, fortsatt dårlig [emoji21] Kvalmen forsvann etter 5 måneder med førstemann. Håper jeg er heldigere denne gang [emoji16]

Min gav seg i uke 9, og har vært grei i formen etterpå [emoji28] har vært ganske heldig! Og jeg var bare småkvalm [emoji85]

Med eldste gikk det over ved 12 uker (ble litt bedre fra 10 uker). Med yngste ble det litt bedre ved 12 uker og så veldig mye bedre ved 16 uker og derfra gradvis bedre de neste ukene. Kvalmen ble ikke helt borte før 2 uker før termin da. Men hadde dager innimellom, eller ihvertfall noen timer om dagen uten kvalme.

Jeg husker jeg så en oversikt over hcg-nivå de forskjellige ukene. Stemte ganske godt ift når kvalmen kom og ble bedre.

Uke 11-14 ca var det mye kvalme og oppkast. Uke 14-16 nå er det mest kvalme hvis jeg ikke får laget meg mat umiddelbart. Så går greit nå :)

Bedret seg mot slutten av uke 13, og i uke 14 følte jeg meg veldig bra ift kvalme. Deilig å ikke være konstant kvalm lenger, på et tidspunkt klarte jeg ikke se for meg hvordan det var å leve uten kvalme :P

Jeg er 18 uker i morgen og kjenner fortsatt kvalmen. Det er spesielt om morningen hvis det tar litt tid før jeg får i meg mat eller tar meg en dysj.

Tror kvalme før mat alltid kommer til å sitte, men er laaaaangt ifra så dårlig som jeg var i begynnelsen [emoji4] gikk over rundt uke10/11

Er 14+4 idag og var kvalm senest i morges å kasta opp for et par kvelder siden.. men det er lenger mellom se dårlige dagene heldigvis[emoji4]

Min er tilbake. Trodde det var over nå! :sad010

*popper pille*

Mon tro hvor lenge jeg kan gå på disse. :schocked028

Back
Topp