Når gikk kvalmen over i sist svangerskap?

Berlioz

Glad i forumet
Marsboerne2017
Augustlykke 2022 ❤️
Hei!
Jeg slet med HG sist svangerskap og var innlagt 3-4 ganger og kastet opp mellom 5-20 ganger hver dag fra uke 6 til uke 32.. Kvalmen varte hele veien ut, men oppkastet ga seg i uke 32:meh:

Denne gangen virker jeg til å være mer «vanlig» kvalm, og blir uggen når jeg er sliten eller sulten. Ikke oppkast enda, er 8+3 i dag:)

Så jeg lurer på; dere «vanlige kvalme» med en eller flere fra før, når ga kvalmen seg sist for dere? :rolleyes:
 
Her har toppen vært mellom 6-9 og gradvis bedre fra uke 10 :)
 
Sist varte kvalmen hele veien, oppkast sluttet rundt uke 20. Denne gangen også bare uggen og småkvalm rundt måltid, ikke i nærheten av forrige svangerskap (7+3 i dag).
 
Håper du slipper hg denne gang :Heartred

Jeg har bare hatt uggenhet i forbindelse med sult, ikke skikkelig svangerskapskvalme med oppkast, men det varer til ungen er født.

Forsåvidt har jeg det i ikke-gravid tilstand også, men ikke fullt så påtrengende og 8-åringen min blir også sulten-kvalm når hun glemmer å spise.
 
Frem til fødsel, men aldri oppkast. Blitt anbefalt postafen(?) nå. Var hos lege i dag.
 
Var bare litt kvalm og uggen ett par uker sist. De fleste typiske symptomer gikk over når jeg kom i andre trimester
 
Takk! Vurderer å trappe ned på kvalmestillende i uka 12-13 for å se om det går bra da :)
 
Kvalmen dabbet av etter ca uke 12/13 sist, så håper på det denne gangen også!
 
Back
Topp