når gikk de?

tosmå*

Glad i forumet
Når gikk de for første gang, ungene deres?

Lukas er en svært aktiv unge. Han slepte seg framover 6mnd gml, krabbet, satt oppreist, krabbet opp hele trappa og sto oppreist 7mnd gammel. Nå driver han å reiser seg overalt, vinduer ,dører, benken osv - alt han kan holde seg i..., og han går når vi holder han i hendene. Han er ikke så stødig i beina at han går selv neste uke[8D], men prøver og prøver... holder seg feks i benken og vil så gjerne gå bort til bordet.

så jeg lurer på når tror dere han går selv?[8D][:D]

Nathalie gikk 14mnd gammel, men hun ville aldri gå når vi holdt henne i hender feks. og hun var en mnd seinere i alt jeg har nevnt, ifh t Lukas...

Johanna tok sine aller første skritt alene på ettårsdagen sin, men det tok litt tid før hun gikk stødig. Lillebror hadde vi forventet skulle gå litt senere - fordi han er gutt, og fordi han var født litt tidlig, men han gikk da han var 10 måneder gammel - så nå hopper, springer og klatrer han og er helt gal [8D]

Lukas'en her ble 10 mnd på mandag, og tirsdag gikk han sine første skritt alene[:)] Nå er han helt vill, slipper seg og prøver å løpe, hehe[:D] Så de siste dagene har det blitt veldig hektisk her[;)]

Nora gikk da hun var 15 mnd (men sto lenge før det), Fillip gikk da han var 12 mnd.

Christian gikk avleien noe dager etter 1 årsdagen. ellers så gikk han rundt bordet fra han var 8 mnd.

Solveig gikk 5 dager før 1-års dagen. Aslak gikk noe senere. Han var 15.5 mnd.

Her gikk (løp[8D]) eldstejenten da hun var 9 mnd og de to andre gikk da de var 10 mnd[:D]

Leah gikk selv da hun var 11 mnd gammel [:)] William tror jeg var 15-16 mnd'er - husker ikke heeelt [:)]

Wilma gikk 2 dager etter 1 årsdagen
Moa gikk en uke innen 1 årsdagen

Emma er både oppe å nede. Springer rundt bord og stoler. Reiser seg opp overallt!
Men går ikke alene enda....

Linnea var vel ganske nøyaktig 10 måneder når ho gikk [:)]

Emil gikk når han var 13 mnd og 3 uker gammel[:)]

Back
Topp