Når ga kvalmen seg ???

Høstjente

Betatt av forumet
Jeg har vært kvalm siden uke 6 og er fortsatt kvalm hele dagen. Spyr ikke lengre men konstant kvalm og slapp. Når ga kvalmen seg for dere ?

Er så lei av å aldri føle meg litt oppå og av å ikke orke noe.

jeg føler sååååååå med deg..jeg har liggi rett ut siden jeg var 5+4.er det verste marerittet jeg har vert med på.er nå i uke 11,kvalmen har roet seg litt ned ,ligger ikke rett ut med hodet i en bøtte hele dagen lengre,men er fortsatt kvalm.er forferdelig ubehagelig og må stadig legge meg nedpå og slappe av så jeg ikke blir kjempekvalm igjen.men spis lite og ofte.jeg spiser litt hver time,og det hjelper.håper det går over for deg snart.(og for meg)

det begynte å gi seg for ca to uker siden,men må fremdeles passe på å spise rundt hver tredje time ellers blir jeg kvalm![8|] men husker jeg på det er hverdagen min flott! [:)]

Den verste kvalmen til meg ga seg i løpet av uke 12..Men reagerer på lukter fremdeles..

Føler med dere ja. Forrige svangerskap spydde jeg 10 ganger om dagen og gikk ned 7-8 kg... [&:] Måtte til slutt få tabletter, da slutta jeg hvertfall å spy. Men kvalmen ga seg vel ikke før etter 5 mnd eller sånn... [:'(]

Denna gangen har jeg sluppet unna det værste heldigvis, spydde for første gang nå denna uka faktisk [8|], merkelig. Så hos meg har ikke kvalmen sluppet taket enda dessverre, men krysser fingra for at vi slipper snart vi og! [:)] Hold ut, det er verdt det på et vis... [;)]

Har ikke vært kvalm de siste 5 dagene, så det gav seg heldigvis for meg i uke 12..

Å hulk for meg blir kvalmen bare verre og verre. De første fem ukene følte jeg meg bare konstant bilsyk. Nå kjennes det ut som om jeg  skal kaste opp flere ganger til dagen, men ingenting skjer. Det er verst før og etter at jeg har spist, men er ok akkurat mens jeg spiser. Ingenting som frister å spise. Om ei uke drar vi en uke til syden og jeg håper så veldig at jeg er bedre til da...

Her har kvalmen så og si forsvunnet den siste uken. Må spise jevnt, ikke for mye og ikke for lite, så går det bra. [:)] Håper det bedrer seg for deg snart også. Det er ufattelig slitsomt å være konstant kvalm..

Min verste kvalme ga seg i uke 12, og energien kom seg gradvis forrige uke. Men jeg har fortsatt dager/perioder på dagen hvor jeg er litt uvel... Men det plager meg ikke lenger, og jeg tar det som et tegn på at alt er ok :) Det er deilig å være over i 2.trimester!!

TAkk takk....ser jo at det er en ende på det for de fleste. Håper dere som fortsatt sliter også kan begynne å nyte graviditeten snart [;)]

Hurra !!!!   
Idag har jeg ikke kjent noe særlig og jeg var til og med en liten tur på kjøpesenteret.
Første gang på mange uker jeg har følt meg så vel...Tør ikke tro at det er over men håper dettte var første dagen av min kvalmefrie tilværelse .... uansett godt med sånne dager også.

Jeg er sååå lei av å være kvalmen hele tiden....kaster opp og blir svimmel, hodepine...er ikke enkelt nei [:'(]
Men håper det gir seg snart...syns synd i de som har det slik i mange mnd..uff..
Prøv å hold ut :) [:D]

ORIGINAL: momy

det begynte å gi seg for ca to uker siden,men må fremdeles passe på å spise rundt hver tredje time ellers blir jeg kvalm![8|] men husker jeg på det er hverdagen min flott! [:)]

jeg har endelig kommet dit jeg også, at det er kun sulten som frambringer litt kvalme[:)][:)][:)] og husker jeg på det, så føles dagen relativt knall[:D]  har jo ventet lenge på denn dagen nå, har vært sjuk i 5 uker[:'(] 

håper formen bare stiger og stiger til det fullkomne[;)]

Til tider er jeg bare glad for kvalmen, det er jo bare en trygghet om at svangerskapet går sin gang.

er kvalm ennå..forrige gang var jeg kvalm til uke 17,men da spydde jeg flere ganger for dagen.det gjør jeg ikke nå heldigvis[:)]

Har ikke vært kvalm i det hele tatt jeg...[8|] Litt uggen om morgenen i begynnelsen, men ikke kvalm..[:)]

eg har ikkje vert kvalmen noen ting fram til nå så regner med at den ikkje kommer heller:P[:D]

ORIGINAL: Misin

Her har kvalmen så og si forsvunnet den siste uken. Må spise jevnt, ikke for mye og ikke for lite, så går det bra. [:)] Håper det bedrer seg for deg snart også. Det er ufattelig slitsomt å være konstant kvalm..

Samme her. Må bare huske å spise og ikke stappe i meg for mye godteri [;)]

Back
Topp