Når ga kvalmen seg?

Thea5632

Andre møte med forumet
Har termin sent i januar og er nå 12 + 3 - fremdeles like kvalm og kaster opp - hver dag er en prøvelse.

Noen som er blitt bedre etter første trimester? Når ga det seg?

Ikke gitt seg enda, men noen dager er blitt litt bedre etter uke 12. Er 16+2 idag og krysser fingrene for at det gir seg snart!

Jeg er 13+1 og det har ikke gitt seg her enda heller.. Men kan ha noen gode dager når den kvalmestillende pilla jeg tar, funker optimalt! Bruker Zofran.
Mener å huske at kvalmen var gitt seg på dette tidspunktet sist svangerskap.. Så venter veldig på at det skal gi seg snart jeg også...
Tar du noe form for kvalmestillende?

14+5 og fremdeles kvalm. Noen dager er jeg mindre kvalm enn andre... men de er dessverre færre enn de andre.. :(

Kvalmen ga seg i uke 10, en fortsette å brekke meg/kaste opp om morningene frem til 15+6.

Her var jeg i super form hele svangerskapet, med unntak av bittelitt kvalme av og til og kasta opp bare en gang pga brekningshoste. Men idag, 14+6, har jeg vært slått helt ut av kvalme og oppkast..! Håper det er kroppen som bare tøyser og ikke at jeg skal inn i flere uker med kvalme :wacky:

Er gått inn i uke 14+0 i dag kaster fortsatt opp å er kvalm. :depressed::sick006 har også hodepine og er mye trøtt .

Her ga det seg mellom uke 12-13. Tror det har gitt seg helt.
Er såååå deilig! 2. Trimester I welcome you!

Ønsker det samme for deg.

Back
Topp