Når ga kvalmen seg hos deg?

LYKKE oktober 2012

Blir kjent med forumet
Og forresten.. de som var kvalm forbi uke 14 trenger ikke svare. =P
 
Jeg ble kjempekvalm i uke 6, men nå 5 dager senere har den liksom gidd seg 
Sjønner ikke helt, kansje jeg bare var heldi:)
Men tanken på en SA skremmer meg litt..  
 
Ble kvalm i uke 6, og i slutten av uke 9 så var kvalmen helt borte!
 
min kvalme ga seg mer og mer i uke ni, og rundt uke ti stort sett borte. Kjenner den kan komme snikende på kvelden når jeg er veldig sliten eller det er lenge siden jeg har spist- men går fort over. Heldigvis
 
Sist så kom kvalmen for fullt i uke 6 og mener å huske jeg kun var hjemme i 2 uker og begynte å jobbe igjen.. var uggen men ikke sånn kvalm kvalm rundt uke 12. Kasta opp siste gang i uke 16, men det kom brått på og var ikke kvalm først.

Nå var jeg allerede kvalm i uke 4 og slo til fullt igjen i uke 6 - nå er jeg inn i uke 12 og føler formen er oppadgående.. nå hjelper det masse bare å ha noe pastiller og små spise litt for å holde det i sjakk og orker også å stå opp om morran :)
 
Jeg ble kvalm i uke 6, akkuratt som i sist svangerskap. Jeg er ennå kvalm, og er 8+4. Jeg krysser fingene for at den gir seg i uke 9 som sist:-)
 
Hvordan går det med deg? Har du fått prøvd Postafen? :-)
 
Denne gangen er det veldig av å på... 
For forrige gang trenger jeg ikke svare;)
 
Kvalmen begynte i uke 6 og det verste virker det som har gitt seg nå (jeg er 10 uker på vei i morgen).
 
Toneliza. :)
Ja bruker de nå, så nå holder kvalmen seg på et stabilt levelig nivå. ;) var hos legen i går, fikk økt dosen. Så nå tar jeg 4 stk i døgnet. For de varte ikke i mer enn 6-8 timer hos meg. Men blir rimelig døsig, og det er herlig. hehe. Sykemeldt en tid fremover nå, så håper det har gitt seg når den går ut. :)
 
Back
Topp