Når ga kvalmen seg for dere?

Bokorm112233

Blir kjent med forumet
Når ga kvalmen seg for dere? Jeg her 15+3 i dag, og hadde en ny runde med spying i morges. Ellers brekninger daglig. Hipp hurra. :P

Huff, så kjedelig.
Hos meg forsvant den rundt uke 14.
Har gjort det alle fire gangene.

Håper for din del at du slipper snart!

God bedring ❤️

Uff, det er så ille..
Her ble det mye bedre for kanskje 2 uker siden (er nå uke 17). Før det var jeg konstant kvalm, brakk meg av lukter, synet av søpla osv.
Nå er jeg som regel kvalm morgen/kveld. Merker stor forskjell de dagene jeg er helt uthvilt, da er det ikke så ille.
Kan anbefale akupunktur armbånd på apoteket :)

Last edited:
Med første kastet jeg opp mange ganger om dagen helt til han var ute. Satt og brakk meg mens de satt bedøvelse før keisersnittet faktisk. Det var grusomt. Denne gangen ga kvalmen seg en gang i uke 15 ca. Har kastet opp noen få ganger etter det (er i uke 17 nå), og det ga seg veldig plutselig. Var veldig plaget med kvalme og oppkast flere ganger om dagen frem til det, så jeg hadde egentlig antatt at det skulle bli likt som sist, men...

Håper du føler deg bedre snart, det er grusomt når det liksom aldri går over!

17+5 her og enda kvalm!! Hater det!

Hvis jeg sover til 10/11 tiden, får frokost på sengen og rolig morgen kan det hende jeg har gode ettermiddager. Da klarer jeg holde kvalmen i sjakk med kjeks osv. Men må jeg opp tidlig spyr jeg og brekker meg gjennom hele dagen.

Forrige gang var jeg tilbake på jobb 100% fra 12+0. Hadde noe kvalme innimellom på jobb, og kastet opp når jeg kom hjem i noen uker, før den forsvant helt. Føler meg rådløs nå som kvalmen er så mye verre og sitter i lenge

Jeg er bare småkvalm, og har stort sett kun vært småkvalm, men nå, i uke 19+1, synes jeg godt at også denne småkvalmen kan forsvinne!

Føler så med dere som virkelig er kvalme med oppkast etc.

Jeg er fortsatt kvalm, er i uke 19. Sist var jeg kvalm frem til fødsel så regner med at det blir likt denne gangen. For meg hjelper det å aldri være sulten og spise så sunt jeg klarer :happy:

Her har det ikke gitt seg enda, er 16+1. Det har ikke vart så lenge med de to andre, så jeg hååååper det er over når som helst nå.

Ble mildere rundt uke 10. Forsvant vel rundt uke 13, men hender jeg har en dag hvor jeg er konstant kvalm og svimmel en dag (uten å kaste opp). Kan være kvalm før frokost. Håper det gir seg snart for deg og ;)

Min kvalme forsvant rundt uke 10. Kan bli kvalm av visse mattyper og lukter nå men ellers lite plaget. Heldigvis. Håper det går over for deg snart❤️

Forsvant vel en gang i uke 13 eller noe sånt, tror jeg :-) Men så var jeg aldri skikkelig dårlig, så er kanskje ikke sammenlignbart...

Håper du snart blir bedre!

11+6 slapp jeg gå rundt med spybøtta hvor enn jeg gikk. Etter uke 14 har jeg ikke kastet opp en gang (men brekker meg på de verste luktene enda).

Ga seg i uke 15, men fortsatt reagerer jeg på lukter og hvis jeg ser ekle ting :p

Back
Topp