Når går kvalmen over?

Nå har den gått en del tilbake hos meg, er 12+6 i dag

Vet at kvalmen er hormonell, men lurer likevel på; er dere flinke til å ta pauser i dagen? Og spiser dere lite og ofte.
Har sluppet unna verste kvalmen, og spist stort sett som normalt frem til nå :) Tror jeg kan takke det at jeg spiser frokost - mellommåltid - lunsj - mellommåltid - middag og kvelds ca. 2 timer før jeg legger meg. Så lenge jeg unngår å bli veldig sulten så går det fint.

Jeg spiser hver 2 time ca gjennom hele dagen. Kan kaste opp allikevel dessverre. Men merker selvfølgelig godt om noe kommer i veien for måltidene og det går litt lenger tid, da blir jeg super kvalm.
Her fungerer det best å gi beng i middag og heller spise noe annet. Middag gjør ettermiddagene pyton :sorry:

Jeg spiser lite og ofte gjennom hele dagen. Men våkner med kvalme og den kan plutselig komme tilbake iløpet av dagen uten noen sammenheng. Slapper mye av også om dagen, men noen dager er bare værrr enn andre. Middagen kan jeg bytte ut med skiver, da får jeg i meg mer mat.

Uff :( Sender gode tanker og håper dere som sliter med kvalmen blir bedre snart :Heartred Godt å kunne få i seg nok mat også..

Men er jo heldigvis verdens beste "premie" etter svangerskapet da :happy:

Uke 10-11. Men jeg har ikke vært veldig kvalm i utgangspunktet, har ikke kastet opp og null fravær fra jobb

Back
Topp