Når går du ut i mamma-perm?

Jeg har første dag i perm 11.desember så har tre uker og en dag igjen!

Jeg skal jobbe frem til 21 desember hvis jeg fortsetter å være like heldig, og tilbake igjen på jobb høsten 2013.

Jeg mener det var rundt 20 desember. Kommer tilbake i jobb ut på sommeren 2014, hvis alt går etter planen. Men jeg har jo ikke vært på jobb siden før sommeren i år, så det blir ca 2 år borte fra jobb totalt..

21.desember. jeg har tjent opp rett til foreldrepenger, men skal studere fullt i permisjonen, så blir jo ikke helt fri. Men tar nok fri i noen uker fra 21.des uansett

Jeg går ut 11. januar, men har 2,5 uke juleferie, så det er ikke mye jobbing igjen til permisjon nå:)

Jeg starter egentelig permisjonen min 10. Desember :)

Permisjonen starte 02. januar, men tar ferie i romjulo, så blir rundt 21. Desember. Gleder meg xsmile9

17.des starter min perm, men er 100% sykemeldt.

Tror min starter 7. januar, men har ikke jobbet siden mai så merker ikke store forskjellen :) skal tilbake igjen januar 2014.

Min starter 01.01.2013 ,men tar juleferie fra 21.12.12 og er tilbake i jobb ca 17.12.2013:) Nesten ett år borte <3

Starter 10 januar. Regner ikke med det blir mer jobbing etter jul. Bare få dager å komme tilbake etter juleferie, så prøver å finne en løsning.

Jag går ut 15. desember - å glädjer mig väldigt:-)

I følge bv skal jeg vel ut den 7 jan eller no , men siden jeg er student så holder jeg ut så lenge jeg kan og så er jeg tilbake på skolebenken så fort jeg orker igjen etterpå :)

Æ ska ut i permisjon ifra 12 Desember :) Glede mæ sinnsykt masse for jobbe 100 %, har 2 små å held på å pusse opp hus, så d blir godt me litt fri :)

De fleste av dere skal altså ut før jul. Digg! Vi fortjener en skikkelig juleferie =)
Jeg ser så fram til denne jula og juleferien! Tror det blir så kos, og har virkelig tenkt å nyte den :)

• Liker
Reactions: jc
I følge bv så er det rundt 20 des

Back
Topp