Når går dere til legen?

Solagreen

Elsker forumet
Julibarna2014
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Jeg har fått time på torsdag. Da er jeg 6+6 og lurer på om jeg har bestilt time for tidlig :/

Det er jo ikke så mye å undersøke så tidlig, men du får sikkert fylt ut helsekortet, og kanskje de vil ha en urinprøve.

Jeg går i uke 12-13 :)

Fikk beskjed av legen å komme i uke 8.

Tidlig ul uke 7/8 også bestiller jeg legetime etter det :)

jeg bestilte time med en gang jeg fant ut jeg var gravid, hah.. er 4 + 0 i dag, og har time til onsdag :P
så jeg er vel grisetidlig ute! ;)

Ikke bestilt ennå. Tror jeg har pleid å ha time rundt uke 9-10 og legen min pleier ikke ha så lang ventetid på timer, så stresser ikke med det ennå

Pleier å være rundt uke 12. Ringer om et par uker :)

Har allerede vært for å få henvisning til TUL :) Var i uke 5+3

Jeg har fått time når jeg er 12+5. Synes egentlig det er litt i seneste laget, men samtidig så er det bare formaliteter som skal gjennomgås da, så jeg går ikke glipp av noe ved å ikke ha den tidligere.

Har bestilt time til 7+1, men jeg har allerede vært gjennom et høyrisikosvangerskap og regner med det blir et par legebesøk denne gangen og.... Ellers er det vel liten grunn til å gå så tidlig.

Var og fikk bekreftet graviditeten med urinprøve i femte uke. Skal dit igjen på testing i uke 14

Jeg skal nå på torsdag :p jeg er 5+2 idag :-) men bedre tidligere ute enn sent;-) har hatt en sa tidligere, så greit å bare få komt i systemet.
Jeg har også prøvd å få bestille tidlig ul, men tror ikke hun har anledning før uti november, og kanskje ikke da engang. Så det var nedtur. Noen andre som vet om noen her i Ålesund området enn frisk senteret?

Jeg skal nå på torsdag :p jeg er 5+2 idag :-) men bedre tidligere ute enn sent;-) har hatt en sa tidligere, så greit å bare få komt i systemet.
Jeg har også prøvd å få bestille tidlig ul, men tror ikke hun har anledning før uti november, og kanskje ikke da engang. Så det var nedtur. Noen andre som vet om noen her i Ålesund området enn frisk senteret?
Ipsen på Daaeskogen og Sviggum på Medi 3. Ellers tror jeg de også gjør det på MR klinikken som ligger rett ved siden av Daaeskogen :)

Har fått time da jeg er i uke 9-10.

Tenker å ringe å bestille time i uke8 for her er det litt ventetid på timer

Tenker sånn uke 11-12. Men skal til gyn i uke 9 for å ta celleprøve og greier (2 år siden sist), så tenkte kanskje ta innvendig UL da.

Back
Topp