Når går dere til lege/JM?

Piriam

Blir kjent med forumet
Når tenker dere å gå til lege/JM første gangen?

Tenkte jeg skulle vente til jeg er passert uke 8, iallfall, dvs. etter neste uke. Må bytte fastlege først, han jeg har er elendig. [8|]

Har alt vært på to ul og 3 legetimer hehe... Skal på den 3 ul om 4 dager og jordmor om 6 dager hehe

Har vært på en UL 7+3 og en legetime(9+2). Skal på ny UL på tirsdag, og da er jeg 11+1. Har mista en gang før, så vil vite at alt er i orden før nyheten slippes [:)]

jeg var hos lege når jeg var 9 uker, og skal til jordmor når jeg er 12 uker [:)]

Skal til legen når jeg er 10 uker. Har vært på tidlig ultralyd på eget initiativ [:)]

Fikk ikke time hos fastlegen før i juli jeg. I uke 13 eller noe sånt[&:]

Har vært på privat ul da.

Jeg var til lege i uke 8, men skal ikke neste gang før jeg er i uke 20. Skal til ordinær UL når jeg er i uke 17-18 først da.

Jeg skal på første legetime fredag 2. juli og da er jeg 10+6:) Skal på ultralyd dagen før og da skal jeg ta kontakt med jordmoren jeg har hatt de to andre svangerskapene:)

skal til legen den 28. er vel 9+5 da.

Var hos legen på tirsdag som var...da var jeg 6 uker...Skal igjen den 19 juli...Må få papirene mine før jeg drar til Spania, samtidig skal jeg ha UL den uke..Er 11+6 når jeg skal til legen igjen...[:)]

Var hos legen i uke fem. Skal tilbake på fredag 18.juni. Da skal jeg ha ul også=)

skal til første legetime på torsdag å da er jeg 11+5. jeg fikk høre av legen min at det ikke var noe vits å komme før uke 12 ang blodprøver å sånn. synes det var litt merkelig, men ikke vet jeg hva som er "normalt", leser om mange her som har vært opptil flere legetimer å ul før uke 12.

ORIGINAL: frag2010

skal til første legetime på torsdag å da er jeg 11+5. jeg fikk høre av legen min at det ikke var noe vits å komme før uke 12 ang blodprøver å sånn. synes det var litt merkelig, men ikke vet jeg hva som er "normalt", leser om mange her som har vært opptil flere legetimer å ul før uke 12.

Var dette med blodprøver osv jeg fikk beskjed om ja. Derfor fikk ikke jeg legetime før i uke 13 for det var ingen vits.

Her er det lang venteliste, og siden jeg er 3. gangs så skal jeg ikke til jm før jeg er 14 uker. Var egentlig 24. uke som 3. gangs, men fikk time før heldigvis[:)]

Jeg var hos legen i uke 7 og ska igjen i uke 12. JM har eg ikke fått time til enda da kontordamen var i streik da jeg skulle bestille time[8D] Må ringe i morgen igjen!
Husker ikke hvordan det var sist. har gått helt ut i glemmeboken! hehe..
UL har eg ikke fått time til enda, men blir vel rundt uke 17-20 en gang. uke 18 e eg på ferie så får håpe d ikke blir da! hehe..

Jeg har vært på ul 3 ganger allerede, pga en litt tøff start på svangerskapet.
Og det er på 3 uker, siden det var da jeg fant ut av det....
Har hatt første kontroll hos legen i uke 10, og skal til jm om to uker, og til lege igjen om 3 uker... Blir kontroll annenhver uke, annenhver gang hos lege og jm...

Jeg var hos jordmor i uke 9 og lege uke 10,  + 2 ultralyder[:)]

jeg skal på første legetime når jeg er ca 8 1/2 uke på vei.

Hadde første legetime da jeg var 9+5.
Skal tilbake om et par uker, mest for å få helsekortet siden han ikke kunne fylle det ut uten blodprøveresultatene sist.

Tenkte jeg skulle ringe jordmor snart og høre når det er mulig å få time

var i uke 4 pga EKSTREM kvalme..
hadde bestilt time i uke 7...
skal til ul i uke 8... [:)]

Back
Topp