Når går dere legger dere?

cathkal

Gift med forumet
Om kveldene?

Jeg er i en skikkelig rangleperiode nå fordi ungene roer seg veldig sent for tiden
Jeg må ha litt tid for meg selv.[:D]

alt for seint :P eeelsker å sitte oppe på kveldene, er i seng ca 1 tiden, burde lagt meg 11 :P haha

aaaaaaaaaaaaltfor seint mtp på at jeg er oppe i 0630 tida.
tja det tidligste jeg kommer iseng er i 23 tida,og stort sett så er klokka både 24-og nærmere 01[X(]

Det spørs. Alt mellom 10 og midnatt, omtrent. Spørs når jeg skal på jobb dagen etterpå.

I helgene tar jeg den helt ut og er meg selv, og sitter oppe til 1,2 og 3 hehe.

alt fra 9 til 1 på natta[:D]
Alt etter humør, form, om jeg er trett, sliten, hyper([8D]), ikke noe å se på tv eller slikt.... tenkte å gå og legge meg snart, sambo ser på film.. Booooring...[:D]

Mellom ni og elleve... [:)]
Så, seint oppe idag... *knegg*

Jeg skal legge meg nå snart, men ligger i influensa på 3 dagen

Men vanlige dager er jeg og i seng innen 11, trenger mye søvn!!

ALT FOR SEINT!![>:][X(]
Angrer hver jævla morra for at jeg ikke la meg tidligere! Hmf! [&o]

ORIGINAL: YsePyse

ALT FOR SEINT!![>:][X(]
Angrer hver jævla morra for at jeg ikke la meg tidligere! Hmf! [&o]

Ha ha, akkurat det samme tenker jeg hveeer morgen[:D][:@][:D]

når viljar er trøtt... [8D] som oftes mellom 22 og 22.30. Han begynner bli litt sutrete nå, så blir nok hvert øyeblikk.

hehe..godt de er andre ranglere også..jeg og angrer altid om morgenen[8D]

Kommer meg sjeldent i seng før 00.30 - og det er egentlig altfor seint, spesielt hvis jeg skal tidlig på jobb dagen etter. Hveeeeer morgen forbanner jeg både sambo og meg for at jeg ikke la meg tidligere [8D]

Den siste tida har det blitt sånn 23.30.. Jeg MÅ egentlig være i seng rundt 22.00 - 22.30 for å overleve, men. [8D]

Rundt 23.. Jeg er egentlig et nattemenneske og "våkner" alltid klokken 22 på kvelden.. sliter derfor med å sovne. De kveldene jeg er alene hjemme legger jeg meg nok senere, fordi jeg vet at jeg ikke får sove når samboern ikke er hjemme.. Slitsomt.. Skulle ønske han fikk seg en jobb på dagtid..

Planlegger bestandig å legge meg tidlig... Det skjer aldri. Og jeg angrer like mye hver morgen[:'(]

ORIGINAL: verteline

alt for seint :P eeelsker å sitte oppe på kveldene, er i seng ca 1 tiden, burde lagt meg 11 :P haha

Før kl 11 hvis jeg har jobb dagen etter, gjerne tidigere også men.... [8D] Seinest kl 23.30 er nok mer sant.

mellom kl 23 og 00.30 ,, å så opp igjen kl 6. [X(]

Back
Topp